Et hundliv er forbi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

snefnug

JustAnotherName skriver:

Puha, jeg kan sagtens forstå din sorg.
En hund bliver jo et kært medlem af ens familie.

Men heldigvis er 11 år da også en del for en hund, trods alt.
Og hun har ingen smerter mere, dér hvor hun er nu...

Hvor ser hun ellers bare ud til at have været en kær og lækker hund!
Det gør mig ondt, at I måtte skille Jer af med hende 

Ja det er godt hun ikke har ondt mere, og det er også den tanke der gør at min egen smerte er til at bager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Mira0911

Det gør mig ondt... Det er det rigtige at gøre... Vi står selv og skal til at tage det valg med vores skønne labber... Hvis det viser sig at være gigt han har...

Anmeld

21. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Øv, hvor trist, og så lige op til jul

Men hvor har I været heldige at få 11 år sammen med sådan en dejlig vuffer...

Anmeld

21. december 2009

snefnug

MoarJ skriver:

Det gør mig ondt... Det er det rigtige at gøre... Vi står selv og skal til at tage det valg med vores skønne labber... Hvis det viser sig at være gigt han har...

Ja det var det rigtige at gøre, specielt fordi hun var begyndt at give udtryk for at hun havde ondt

Anmeld

21. december 2009

snefnug

Rikke skriver:

Øv, hvor trist, og så lige op til jul

Men hvor har I været heldige at få 11 år sammen med sådan en dejlig vuffer...

Ja vi fik mange dejlige år sammen med hende, men det hjælpe ikke på julehumøret

Anmeld

21. december 2009

smokin

snefnug skriver:

Hej allesemmen

Sidder her med tåre i øjene, efter at vi i eftermiddag, måtte aflive vores dejlige hunhund Luna.

Hun blev 11 år gammel og havde fået slidegigt i nakken og havde ondt, så det var det eneste rigtige at gøre, men hold da op det er svært.

Har bare lige brug for at dele det med andre

Knus gitte

Jeg vræler bare ved tanken om at vores hanhund skal afsted om forhåbentlig mange år... Nu er jeg også liiidt ude af balance pga graviditeten og har meget let til tårer

Men så grim en oplevelse. Men mosters mand (gammel mand på 60 år) stortudede da de aflivede deres hund fordi den havde gigt i bagbenene.. man binder sig på en anden måde! Et fantastisk bekendtskab, som efterlader så stort et tomrum

Anmeld

21. december 2009

Pia.

Av mit hjerte.... - Fik helt tåre i mine øjne da jeg læse dit indlæg - tænker stadig hver dag på min pige som jeg måtte sige farvel til i juli mdr. grundet sygdom - min højt elskede lab. pige - som altid vil være i mit hjerte... Hun blev kun 6 år - ingen alder, men var voldsomt plaget af sygdom i 3 år og til sidst måtte vi give slip og lade hende få fred for alle hendes smerter...

Føler med dig og håber ikke at denne tid bliver alt for svær... sender dig en masse varme tanker og knus og håber I får en dejlig jul trods det store tab af jeres smukke pige...

Knus Pia.

Anmeld

21. december 2009

Tina2

Åh nej, det er jeg ked af at høre:-( Sikke en skøn hund! Jeg har haft mange dyr i årenes løb og hvor er det bare forfærdelig svært at sige farvel til dem:-(

Cyberkram til dig....

Anmeld

21. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,sidder også med tårer i øjnen,et stort trøstende knus fra mig.

Har selv en gammel border collie på næsten 15 år!Han døjer også meget med gigt,men går til svømning 1 gang om ugen og det hjælper.Men vi kan mærke han døjer rigtig meget her i kulden,han er meget usikker på benene og døjer med at rejser sig.Tror dog ikke han har ondt,han får også smertestillende og forebyggende for det.

Håber I trods alt får en god jul.Det var flot at kunne tage den hårde beslutning,rigtig flot!

Anmeld

22. december 2009

Nemesis

åhh det er bare det hårdeste!

sidste gang sagde jeg " aldrig mere hund" fordi det bare er SÅ hårdt at skulle sige farvel, meeen hjemmet er tomt og koldt uden en vovse.

Vores fik også gigt og trods medicin endte hun med at have FOR ondt. Hendes sad i ryg og hofter så tilsidst gjorde det tydeligt ondt på hende at gå.

Øv ØV selv med en ny hund, bliver det bare ikke det samme.

Hun ser i øvrigt ud til at være en rigtig dejlig krammebamse.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.