Ihhhh altså alle de bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2009

lululupo

Øv altså hvor er jeg led og ked af bekymringer, og synes faktisk det er synd for manden han skal høre på mig konstant.... 

Er 15 uger henne og blev for et par uger siden nf scannet hvor alt var super fint 1 ud 11995, men efter der er min kvalme forsvundet, min maver er ikk så hård mere, mine bryster ikke ømme mere, alle de ting som var knap så fantastiske er forsvundet og dette gør mig nervøs..... Som så resulterer i kæmpe græde anfald, da jeg for ca 1 år siden havde en mola graviditet hvor fosteret var dødt af sig selv i uge 6 men først blev opdaget i uge 12, og jeg havde ingen blødninger eller noget dengang derfor er jeg bange for om der er sket min lille elskede prut noget!!!!!!!! Er samtidig håbløs stresset på job og selvom jeg har bedt om aflastning i starten af denne mdr kan det ikke lade sig gøre før til januar For lige at toppe det hele af kører jeg nu anden pencellin kur for bronkitis, hvad tror I, er det hysteri eller kan der være sket noget???? Trænger bare til at lette hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

1977

Profilbillede for 1977
lululupo skriver:

Øv altså hvor er jeg led og ked af bekymringer, og synes faktisk det er synd for manden han skal høre på mig konstant.... 

Er 15 uger henne og blev for et par uger siden nf scannet hvor alt var super fint 1 ud 11995, men efter der er min kvalme forsvundet, min maver er ikk så hård mere, mine bryster ikke ømme mere, alle de ting som var knap så fantastiske er forsvundet og dette gør mig nervøs..... Som så resulterer i kæmpe græde anfald, da jeg for ca 1 år siden havde en mola graviditet hvor fosteret var dødt af sig selv i uge 6 men først blev opdaget i uge 12, og jeg havde ingen blødninger eller noget dengang derfor er jeg bange for om der er sket min lille elskede prut noget!!!!!!!! Er samtidig håbløs stresset på job og selvom jeg har bedt om aflastning i starten af denne mdr kan det ikke lade sig gøre før til januar For lige at toppe det hele af kører jeg nu anden pencellin kur for bronkitis, hvad tror I, er det hysteri eller kan der være sket noget???? Trænger bare til at lette hjertet

Ingen af delene Kvalme, ondt i brysterne og alle de andre gener, de stopper jo på et tidspunkt. Det er ikke noget du har hele graviditeten. Så slap af og nyd at du er blevet "normal" igen Hvis du ikke kan få bugt med bekymringerne, så ring og snak med din læge.

Anmeld

21. december 2009

missKat

lululupo skriver:

havde det ligesom dig, da kvalmen og opkast forsvandt  så kan sagtens følge dig.

slå koldt vand i blodet, lige om lidt så vokser maven og om 3 uger mærker du måske liv 

men havde det som sagt ligesom dig og sådan er graviditeten fyldt med faser - både hormonelt og fysisk.
op med humøret, du har et pragteksemplar derinde!! 

Anmeld

21. december 2009

Tvilling

Ved ikke om det er nogen trøst.Men Forstår dig MEGET har det præcis lige dan.

Min jordmor sagde til min frygt. Da var jeg 14+3. Hvis der sker noget med fostret på dette tidspunkt, vil der i 98 % tilfælde komme blødning.

Beskeden hjalp lidt på mig.

K Tvilling 15+2

Anmeld

22. december 2009

lululupo

Wiiii har været til jordmoder idag, og hørt hjertelyd......SÅ FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tak for de søde ord, det hjælper, det er rart at vide at der er nogen der forstår ens bekymringer!!!!Jordmoderen var så sød og forstående, og wow en fed oplevelse at høre det lille hjerte banke!!!!!!! glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.