Øv altså hvor er jeg led og ked af bekymringer, og synes faktisk det er synd for manden han skal høre på mig konstant....
Er 15 uger henne og blev for et par uger siden nf scannet hvor alt var super fint 1 ud 11995, men efter der er min kvalme forsvundet, min maver er ikk så hård mere, mine bryster ikke ømme mere, alle de ting som var knap så fantastiske er forsvundet og dette gør mig nervøs..... Som så resulterer i kæmpe græde anfald, da jeg for ca 1 år siden havde en mola graviditet hvor fosteret var dødt af sig selv i uge 6 men først blev opdaget i uge 12, og jeg havde ingen blødninger eller noget dengang derfor er jeg bange for om der er sket min lille elskede prut noget!!!!!!!! Er samtidig håbløs stresset på job og selvom jeg har bedt om aflastning i starten af denne mdr kan det ikke lade sig gøre før til januar
For lige at toppe det hele af kører jeg nu anden pencellin kur for bronkitis, hvad tror I, er det hysteri eller kan der være sket noget???? Trænger bare til at lette hjertet
Anmeld