sp-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Barbamama

Så havde vi vores dejlige sp på besøg i dag. Carla er nu 64cm og vejer 6,7kg!!!!  Store unge!!!! Og så blev jeg opfordret til at gå på opdagelse i mad. Så her til aften har hun fået en moset (ikke blendet) advocado  Det skulle lige læres hvordan hun skulle gumle på den men til sidst gik det. Jubiiii

Og så har jeg da glemt at fortælle at vi har været på besøg hos hendes dagplejemor som bare er vildt sød og Carla nåede at få fortalt hende hele hendes livshistorie. Hun KNÆVREDE løs og det gør hun ellers aldrig når vi er ude, så det var bare så positivt og hun virkede virkelig bare varm og sød. Så jeg er ikke længere så nervøs ved at aflevere hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

JustAnotherName

Ih som hun vokser og bliver stor.
Vi er også igang med at "udforske maden" herhjemme, men Celina er lidt længe om at lære alt dette grød, mos og mad, end Bianca var...

Og sikke dejligt med besøg hos Jeres kommende DP.
Fedt at hun bare snaaakkede løs, og at du føler mere tryghed og ro ved det.

Hvornår skal hun starte op ??

Anmeld

21. december 2009

Barbamama

hun skal starte d. 25/1. Da starter jeg arbejde. Men Casper har ferie så det er ham der skal køre hende ind. Det er nok meget godt. Ha ha ha. Jeg kommer til at pive den første uge og så er det rart at tænke på at han er hjemme ved hende når jeg er væk hele dagen. Så tror jeg MIN overgang bliver nemmere.  

Mht grød så har Carla også haft lidt svært ved når det er for tykt, men nu øver vi. Hun får bare meget små portioner i munden ad gangen

Anmeld

21. december 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Så havde vi vores dejlige sp på besøg i dag. Carla er nu 64cm og vejer 6,7kg!!!!  Store unge!!!! Og så blev jeg opfordret til at gå på opdagelse i mad. Så her til aften har hun fået en moset (ikke blendet) advocado  Det skulle lige læres hvordan hun skulle gumle på den men til sidst gik det. Jubiiii

Og så har jeg da glemt at fortælle at vi har været på besøg hos hendes dagplejemor som bare er vildt sød og Carla nåede at få fortalt hende hele hendes livshistorie. Hun KNÆVREDE løs og det gør hun ellers aldrig når vi er ude, så det var bare så positivt og hun virkede virkelig bare varm og sød. Så jeg er ikke længere så nervøs ved at aflevere hende

Stor pige

Dejligt med sådan en dagpleje mor, skønt når de bare falder i hak, at hun er så åben som der når hun ikke plejer at være det, det viser jo bare at hun er perfekt.

Forstår bare ike det med advokato, alle giver det til deres små, gav det til Emil han lignede en der var ved at dø hehe

Anmeld

21. december 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Stor pige

Dejligt med sådan en dagpleje mor, skønt når de bare falder i hak, at hun er så åben som der når hun ikke plejer at være det, det viser jo bare at hun er perfekt.

Forstår bare ike det med advokato, alle giver det til deres små, gav det til Emil han lignede en der var ved at dø hehe

Ha ha ha ha. Årh lille mand. Ha ha ha. Kan lige se det for mig. Sådan ser Carla ud hvis jeg vil give hende hirsegrød. Det er simpelthen børnemishandling ud over alle grænser herhjemme'

Og ja det er bare fantastisk at hun var glad for sin dagplejemor allerede. Hun ville også gerne sidde hos hende. Der var ingen problemer

Anmeld

21. december 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Ha ha ha ha. Årh lille mand. Ha ha ha. Kan lige se det for mig. Sådan ser Carla ud hvis jeg vil give hende hirsegrød. Det er simpelthen børnemishandling ud over alle grænser herhjemme'

Og ja det er bare fantastisk at hun var glad for sin dagplejemor allerede. Hun ville også gerne sidde hos hende. Der var ingen problemer

Emil elskede hirsegrød, fik han faktisk hver dag da han var mindre

Anmeld

21. december 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Emil elskede hirsegrød, fik han faktisk hver dag da han var mindre

ja det er meget forskelligt hvad man kan lokke i dem

Anmeld

21. december 2009

anna-jonas

Kunne være jeg skulle prøve med lidt avocado................Ida er jo stadig kun på grød og mos stadiet.........med en smule klumper i.

Dejligt at DP-mødet gik godt...........det betyder meget, at man føler sig tryg ved den person der skal passe ens dyrebareste. Hvor mange børn har hun?? Nogle jævnaldrende??

Mette

Anmeld

22. december 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Kunne være jeg skulle prøve med lidt avocado................Ida er jo stadig kun på grød og mos stadiet.........med en smule klumper i.

Dejligt at DP-mødet gik godt...........det betyder meget, at man føler sig tryg ved den person der skal passe ens dyrebareste. Hvor mange børn har hun?? Nogle jævnaldrende??

Mette

ja det betyder utrolig meget.  Hun har 2 andre piger lige nu. En på 2 og en på 1,5 og så starter der en pige mere samtidig med Carla som er 9mdr, så der er da kun 2mdr imellem dem. Det er dejligt. Så de bliver 4 høns der rigtig kan drille hinanden

Du må lige sige hvordan det gik med advocadoen

Anmeld

22. december 2009

mama09

michella80 skriver:

Dejlig vægt

Og det er vildt spændende at begynde med MAD, Latifa er 9 mdr og spiser alt nu - sgu skønt

Fedt hun fik en "samtale" med dagpleje moren, det betyder meget at se og vide at hun har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.