Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg vågnede i morges var jeg 12+0, men efter NF er jeg 11+4
Havde lidt håbet det var den anden vej jeg skulle rykkes, for nu skal jeg føde 3 dage før min egen fødselsdag. Og jeg er en anelse barnlig, men den vil jeg helst have for mig selv Men alt er som det skal være - spiren er 49 mm med en nakkefold på 1,2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeanne skriver: Da jeg vågnede i morges var jeg 12+0, men efter NF er jeg 11+4 Havde lidt håbet det var den anden vej jeg skulle rykkes, for nu skal jeg føde 3 dage før min egen fødselsdag. Og jeg er en anelse barnlig, men den vil jeg helst have for mig selv Men alt er som det skal være - spiren er 49 mm med en nakkefold på 1,2
Arh øv bøv.. Skete det samme for mig til NF.. Så irriterende så man bare synes at ventetiden i forvejen er laaaang! Jeg er blevet sat til den 28/06 og har selv fødselsdag den 13/06 så håber ikke den lille kommer ud for tidligt..
Men tillykke med det flotte resultat !
Ih, hvor jeg kender det.
Var selv til NF i Torsdags og blev rykket fra 13+0 til 12+4..
Så ved hvor skuffende det er.
Er mest bange for at føde på en gammel venindes fødselsdag den 30 Juni (Snakker ikk med hende mere men dårlig minder) og er sat til den 27 Juni.
Men kan være heldig at de rykker mig til MD igen..
Det Kender Jeg os godt, gik og troede jeg var 12+4 og blev rykket til 9+6 Da jeg var til første NF :s det lidt træls
Lone 24+0
Her gik det den anden vej... blev rykket en enkelt dag tilbage. Men det betyder nu bare at jeg kun er 6 dage fra min egen fødselsdag.... og har det som dig... den vil jeg squ egentlig gerne have for mig selv
Det skal i nok få.
Jeg havde termin på min egen fødselsdag, men føde 10 dage før
Kristina V skriver: Det skal i nok få. Jeg havde termin på min egen fødselsdag, men føde 10 dage før
Ja og sidst gik jeg 3 dage over tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128