Blev rykket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg vågnede i morges var jeg 12+0, men efter NF er jeg 11+4

Havde lidt håbet det var den anden vej jeg skulle rykkes, for nu skal jeg føde 3 dage før min egen fødselsdag. Og jeg er en anelse barnlig, men den vil jeg helst have for mig selv Men alt er som det skal være - spiren er 49 mm med en nakkefold på 1,2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Risen

Jeanne skriver:

Havde lidt håbet det var den anden vej jeg skulle rykkes, for nu skal jeg føde 3 dage før min egen fødselsdag. Og jeg er en anelse barnlig, men den vil jeg helst have for mig selv Men alt er som det skal være - spiren er 49 mm med en nakkefold på 1,2

Arh øv bøv.. Skete det samme for mig til NF.. Så irriterende så man bare synes at ventetiden i forvejen er laaaang! Jeg er blevet sat til den 28/06 og har selv fødselsdag den 13/06 så håber ikke den lille kommer ud for tidligt..

Men tillykke med det flotte resultat !

Anmeld

21. december 2009

Sesse89

Ih, hvor jeg kender det.

Var selv til NF i Torsdags og blev rykket fra 13+0 til 12+4..

Så ved hvor skuffende det er.

Er mest bange for at føde på en gammel venindes fødselsdag den 30 Juni (Snakker ikk med hende mere men dårlig minder) og er sat til den 27 Juni.

Men kan være heldig at de rykker mig til MD igen..

Anmeld

21. december 2009

LRJ

Jeanne skriver:

Det Kender Jeg os godt,  gik og troede jeg var 12+4 og blev rykket til 9+6 Da jeg var til første NF :s det lidt træls

Lone 24+0

Anmeld

21. december 2009

Anne85

Her gik det den anden vej... blev rykket en enkelt dag tilbage. Men det betyder nu bare at jeg kun er 6 dage fra min egen fødselsdag.... og har det som dig... den vil jeg squ egentlig gerne have for mig selv

Anmeld

21. december 2009

Kristina V

Det skal i nok få.

Jeg havde termin på min egen fødselsdag, men føde 10 dage før  

Anmeld

21. december 2009

Anne85

Kristina V skriver:

Det skal i nok få.

Jeg havde termin på min egen fødselsdag, men føde 10 dage før  

Ja og sidst gik jeg 3 dage over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.