Sisley skriver:
Jeg tog også ca. 1 kg på om ugen i begyndelsen - bl.a. fordi det hjalp mod kvalmen at spise. Men nu er det gået lidt i stå igen.
Du SKAL tage på, når du bliver gravid og ingen graviditetsforløb er ens - nogle tager meget på i begyndelsen mens det først "sætter sig" senere på andre. Det vigtigste er at du lever sundt - både kostmæssigt og motionsmæssigt. Hvis du bliver stresset og ked af det over din vægt, kan baby mærke det.
Hold humøret oppe - vi bliver sgu slanke igen bagefter!
Sisley
20+1
dejligt at høre at der er andre der også har taget en del på i starten.. når jeg har søgt om det på nettet har der nemlig stået at man normalt tager 400 gram på om ugen i første trimester.. så jeg blev jo helt urolig
Men ja, er lige præcis også det jeg har gjort.. spist mere, fordi det hjalp på kvalmen.. Jeg har allerede skåret ned på pommes frites, og eftersom jeg før har tabt mig, ved jeg meget om sunde madvarer, har bare været svært at tage hensyn til, når jeg har haft konstant kvalme..
Jeg må bare have frugt med mig uanset hvor jeg går hen, og så håber jeg på at min vægt går lidt i sig selv senere i forløbet.. er jo også lidt ærgeligt at man ikke kan nyde sin graviditet pga øget vægt..
tusin tak for jeres indlæg..
og julehilsner herfra også
caroline
Anmeld