Kom bare an jul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Munder

...Nu er jeg klar

Småkagerne og konfekten er lavet, andefar er lagt i køleskabet til optøning, juletræet ligger udenfor - klar til at blive pyntet på onsdag af Andrea og far, Kim Larsen synger julesange på anlæget og der ligger gaver gemt i hver en krog.

Så NU må det godt blive juuuuul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Sesse89

Skønt

Jeg har ikk en gave hjemme endnu og jule stemningen er heller ikk kommet frem endnu.

Håber det kommer den 23 eller 24 når jeg skal hjem til mine forældre og hygge..

Gaverne kan jeg ikk selv købe da min lænd gør rigtig ondt idag..

Anmeld

21. december 2009

Miamaja

Jeg er ogsaa klar. alle pakker er pakket ind og anden blev kobt igaar samt alt det andet div. tilbehor og kirsebaer sauce til risalamande. Vi holder den 24 hjemme og den 25 holder vi jul i Carmel med mandens familie.Vi fejrer jo den. 25 i usa men vi starter alligevel d. 24, for det er jeg jo vant til og det er da udemaerket med 2 gange jul paa dansk/amerikansk stil

Anmeld

21. december 2009

Honningblomst

Her er jeg også klar...glæder mig til det cirkus er over igen... men ungerne nyder det jo...

Anmeld

21. december 2009

4kløver

Eva skriver:

Her er jeg også klar...glæder mig til det cirkus er over igen... men ungerne nyder det jo...

jeg er ikke klar.. men glæder mig også til det er slut

Anmeld

21. december 2009

Honningblomst

4kløver skriver:

jeg er ikke klar.. men glæder mig også til det er slut

Åh, hvor skønt at jeg ikke er den eneste der synes julen er så fantastisk...

Anmeld

21. december 2009

Lone Jakobsen

her er vi også ved at være klar.

alt er købt ind, gaverne er afleveret,,,og vi har onde mængder af slik, da både min og mandens julegave var en kurv med snolder

men vi har så endnu en fødselsdag imorgen.....og en julehygge dag d. 23,,,,hvor de børn der ikke er hjemme den 24, får deres gaver

juleaften er vi kun 4 i år.

Anmeld

21. december 2009

Vingummien

Dejligt, er her vi også klar.

Det eneste vi mangler er at hente Franks datter imorgen og bytte gaver med hans forældre, så er vi klar 

Anmeld

21. december 2009

Munder

Hmmm, er nu ikke så juleklar alligevel..... Nu har Andrea 40 i feber og det lille pus hoster og hakker Håber da hun har det bedre i morgen. (lægen sagde det var en vitus)

Anmeld

21. december 2009

LotteN

Dorte W. skriver:

Hmmm, er nu ikke så juleklar alligevel..... Nu har Andrea 40 i feber og det lille pus hoster og hakker Håber da hun har det bedre i morgen. (lægen sagde det var en vitus)

herhjemme har vi også fået handlet det sidste ind og gjort juelrent idag - imorgen skal juletræet og konfekten laves og så er vi sandelig også klar her - venter bare lige på de får kærestens gave hjem ved guldsmeden..

er ked af og høre din datter er blevet syg - håber sandelig det er noget der går forsvinder meget hurtigt.. rigtig god bedrig med hende..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.