hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. december 2009

betina21

hejsa alle sammen

jeg ved ikke hvad jeg skal gør håber i/du kan hjælpe mig med det,

jeg er gift og har en dejlige datter sammen med min mand og jeg sys ikke helt det køre for mig og min mand da vi hele tiden er uvenner over alt her hjemme og så fordi vi næste ikke har nogen penge hele tide og han vil har jeg skal gå i skole igen så vi kan få nogen flere penge og han vil også har jeg er her hjemme og passe freja,

men jeg kan ikke find ud af hvad jeg følde for ham mere jeg sys ikke rigtig er noget imelle mig og ham mere. efter vi har får freja sammen.

jeg har svært ved og skrive sød sms tilbage til ham når ham skrive nogen til mig.

hvad kan jeg gør.

hvis jeg siger til ham af jeg vil separation eller skils så siger han bare  det vil han ikke så vil han går i rette

håber i/du kan hjæle mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Mira0911

Stop stop stop....

Det er en stor omvæltning at få et barn sammen, og det påvirker også forholdet...

Her ved os påvirkede det vores forhold enormt meget... Vi brugte ikke "kærestetiden" når vores datter sov - Husk endelig og benyt jer af den...

Søde sms'er havde jeg også svært ved, men er blevet meget bedre nu...

Som far, er det også et stor omvæltning, som far skal det lige gå op for en, at man nu har et barn man skal passe, pleje osv...

At man nu er blevet en lille familie...

Har I prøvet at sætte jer ned, kigge hinanden dybt i øjnene og få snakket om tingene? Måske det er en chance værd?

Anmeld

21. december 2009

betina21

MoarJ skriver:

Stop stop stop....

Det er en stor omvæltning at få et barn sammen, og det påvirker også forholdet...

Her ved os påvirkede det vores forhold enormt meget... Vi brugte ikke "kærestetiden" når vores datter sov - Husk endelig og benyt jer af den...

Søde sms'er havde jeg også svært ved, men er blevet meget bedre nu...

Som far, er det også et stor omvæltning, som far skal det lige gå op for en, at man nu har et barn man skal passe, pleje osv...

At man nu er blevet en lille familie...

Har I prøvet at sætte jer ned, kigge hinanden dybt i øjnene og få snakket om tingene? Måske det er en chance værd?

ja det har jeg prøvet med han er ikke til og snakke med så kan lige så godt snak med min hund om det for han lytte til mig

Anmeld

21. december 2009

Mira0911

betina21 skriver:

ja det har jeg prøvet med han er ikke til og snakke med så kan lige så godt snak med min hund om det for han lytte til mig

Så kan jeg godt se det er svært... Parterapi måske? Kommer selvfølgelig an på, om du for alvor har sagt stop i jeres forhold...

Anmeld

21. december 2009

Corn

husk også at kærligheden til manden ikke nødvendigvis føles som den kærlighed du har til jeres barn.

Jeg elsker min mand, men havde efter vores første barn svært ved at gennemskue følelserne, for det var ikke den samme altoverskyggende kærlighed som til barnet.

Ikke sagt jeg ikke elsker ham, for det gør jeg, bare på en mere egoistisk måde, for fra ham forventer jeg klart at få noget igen, ungerne, tjaa dem elsker jeg "bare"

Anmeld

21. december 2009

betina21

MoarJ skriver:

Så kan jeg godt se det er svært... Parterapi måske? Kommer selvfølgelig an på, om du for alvor har sagt stop i jeres forhold...

jeg har opgivet alt søde

for han arbejdet alt tiden

og har prøvet og snak om af vi kunne tag til en Partera men så siger han bare har ikkr tiden til det knus

Anmeld

21. december 2009

betina21

Macaab skriver:

husk også at kærligheden til manden ikke nødvendigvis føles som den kærlighed du har til jeres barn.

Jeg elsker min mand, men havde efter vores første barn svært ved at gennemskue følelserne, for det var ikke den samme altoverskyggende kærlighed som til barnet.

Ikke sagt jeg ikke elsker ham, for det gør jeg, bare på en mere egoistisk måde, for fra ham forventer jeg klart at få noget igen, ungerne, tjaa dem elsker jeg "bare"

jeg har noksvært ved at gennemskue følelserne men sys bare ikke jeg har lyst til ham mere jeg gid hele ikke putte eller kys med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.