At tage sig selv i at blive gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. december 2009

LineD

Åh gud hvor jeg føler mig som verdens dårligste mor idag... Liam er sådan en dejlig nem dreng, men han sover bare ikke godt om natten, i løbet af dagen er det intet problem, men det er somom når der er komplet stille, så kan prutten bare ikke sove, han er i snit vågen 6 timer pr. dag, sommetider lidt mere, så det er nu ikke fordi han sover dagen væk han ikke sover...

Men så i nat, da han vågnede igen igen, kunne jeg tage mig selv i at føle jeg blev gal, sådan en tanke strejfede lige hovedet "hvorfor pokker kan du da ikke bare sove " - Og ØV hvor har jeg haft det skidt lige siden, hvordan kan man da tænke sådan om sin lille fis, han gør det jo ikke med vilje...

Ved ikke hvad jeg vil med indlæget, måtte bare lige lette hjertet!

Knus Line, der føler sig som verdens dårligste mor lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Lærke & Lucas

LineD skriver:

Åh gud hvor jeg føler mig som verdens dårligste mor idag... Liam er sådan en dejlig nem dreng, men han sover bare ikke godt om natten, i løbet af dagen er det intet problem, men det er somom når der er komplet stille, så kan prutten bare ikke sove, han er i snit vågen 6 timer pr. dag, sommetider lidt mere, så det er nu ikke fordi han sover dagen væk han ikke sover...

Men så i nat, da han vågnede igen igen, kunne jeg tage mig selv i at føle jeg blev gal, sådan en tanke strejfede lige hovedet "hvorfor pokker kan du da ikke bare sove " - Og ØV hvor har jeg haft det skidt lige siden, hvordan kan man da tænke sådan om sin lille fis, han gør det jo ikke med vilje...

DU skal ikke føle dig som en dårlig mor, sådan tror jeg vi alle har det engang i mellen.
Stort til dig og Glædelig Jul

Anmeld

21. december 2009

Mira0911

Den tanke tror jeg de fleste har...

Anmeld

21. december 2009

Mathilde

Uh jeg kan også blive gal/frustreret når Celina ikke vil sove og jeg bare er træt! Jeg tror alle med spædbørn oplever at tænke sådan...

Jeg har da også tænkt, at hvis hun ikke snart lagde sig til at sove, kunne hun sgu komme ud og bo ved misserne eller når hun bare skriger og skriger og intet er godt nok i flere dage har jeg tænkt tanken, at jeg aldrig skulle have fået hende..og hold da op så ked af det jeg bliver bagefter men jeg tror altså at det er ganske normalt at man ikke kun tænker glade og lyserøde tanker altid... Men jeg kender godt følelsen af at føle sig som den værste mor i hele verden

Kram fra en god mor til en anden god mor

Anmeld

21. december 2009

Ox.

Det er helt helt helt normalt!  Det tror jeg de fleste har prøvet inklusiv mig selv ...

Anmeld

21. december 2009

LineD

Åh det er nu altså lidt rart at høre det ikke kun er mig der har fået den tanke, man er bare så frustreret lige i øjeblikket, men bagefter han man blive helt sur på sig selv over overhovedet at tænke sådan nogen tanker, for man elsker jo de små guldklumper...

Men med 3 timers søvn pr. døgn, så kan selv den bedste supermor vidst også tænke de tanker ...

Tak for

Anmeld

21. december 2009

Mum33

LineD skriver:

Kan godt forstå dig, men engang imellem flyder bægeret bare over. Jeg kom engang til at råbe af min søn på knap 1 år midt om natten.  Men der går lige et par dage før man har tilgivet sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.