Emil er lige på det punkt nu hvor han vil sige så meget men vi forstår ikke altid hvad han vill og det kan give en ordentlig kamp. Han fik ingen morgenmad i dag fordi han begyndte at skælde mig ud og prøvede alt for at se hvad det var han mente med det han sagde, lavede en bolle i stedet for havregrød hvis han nu ikke gad grød i dag, nej heller ikke det, så prøvede jeg yoghurt, men nej det var heller ikke det. Lavede endda rød saft for at få ham til at drikke noget, men nej
Han skældte ud og endte med at sidde på skødet af mig, men han ville bare ikke have mad. Så endtemed at jeg smurte en bolle og lagde den på en tallerken og stillede på stue bordet, så gik han og gnaskede lidt af den ind imellem og fik et skraldet æble som han også gumlede lidt på, og det er det han har spist idag 
Så til middag når han vågner igen tror jeg vil lave lidt stegt torskerogn, plejer han at elske og så se om han vil spise, for han skal jo have mad. Men må være så frustrende for ham at han virkelig siger noget, men at vi ikke altid forstår hvad det er han f.eks peger på hvis der er 20 ting i den retning han peger. Er heldigvis meget få ture han får af den slags da vi plejer at kunne regne ud hvad det er. Men det kunne jeg godt nok ikke i morges, stakkels dreng
Anmeld