Wow tredje trimester...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Dictes mor

Så er jeg trådt ind i sidste fase af graviditeten, og jeg skal ellers love for, at den lille fejrer det med manér, hun holder en lille julefest i maven, det er hyggeligt, men hun fylder godt nok også meget. Det er nu vare dejligt og livsbekræftende.
Jeg har nu valgt at ligge alle eksamensbøger og opgaver til side, og vil holde jul. Så Molly og jeg vil få gjort rent i hele huset, bage lidt brød og lave en lækker clam chowder til aftensmad, hvor min mor og far lige kigger forbi. Mmm, dejligt, jeg tror, at det bliver en god god dag idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

JustAnotherName

Den søde ventetid..... Det går nu så hurtigt.
Ikke for den som venter, men for andre som kun følger fra sidelinien.
Og EFTER ens graviditet, når man tænker tilbage, så er de godt 9 måneder med mave slet ikke så lange endda.
Så selvom maven bliver stor, tung og fylder, så er det bare om at nyde det.

Glædelig jul til dig og din lille festabe i maven 

Anmeld

21. december 2009

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Og EFTER ens graviditet, når man tænker tilbage, så er de godt 9 måneder med mave slet ikke så lange endda.

Du har ret, det går faktisk ret hurtigt, jeg synes ventetiden fra NF scanningen til MD scanningen var lang, men derefter har det bare gået stærkt! Jeg nyder også for tiden at være gravid, jeg har så meget mere energi, nu hvor graviditeten holder min sygdom nede, det er bare så fedt!

Rigtig glædelig jul til dig og dine skønne piger, det må være så sjovt at holde jul med børn på den størrelse

Anmeld

21. december 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Vil give ret i at det går så hurtigt for os der følger med, jeg syntes lige at vi har fået af vide at hun ventede sig

Er det ikke bar dejligt at kunne mærke  så meget liv, hun vil jo også have noget ud af julen ik

Anmeld

21. december 2009

anna-jonas

Den sprællen rundt, er det jeg savner allermest ved at være gravid............og det at jeg nu ikke skal have flere børn, og ikke skal opleve det igen, gør mig trist. Det er så skønt at få de små og halvstore spark...............og at man kan kommunikere med det lilel væsen, der fylder både ens tanker og mave.

God jul til dig og Dicte............og Molly.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.