Jeg har faktisk ikke været ærlig. Ikke ærlig overfor min mand i hvertfald. Hvilket ligger mig meget fjernt... Jeg har - siden vi mistede spunken - ikke rigtig følt tiltro til min krop. Jeg har ikke trimmet den som jeg plejer og har gjort og har ladet lidt stå til. Han kan se det nu, og har kommenteret at jeg har fået flere deller og jeg skal passe lidt på, hvis jeg ikke vil lade det løbe løbsk.
Han har RET! - Men jeg kan ikke sige det til ham. Jeg er ikke blevet 'større' i den forstand, det hænger bare mere. Jeg er stadig størrelse 38-40, men det er bare ikke det samme. Det er sket efter vi mistede... 
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg burde komme op på strideren. Tage tyren ved hornene, vinde min gamle styrke og spændstighed tilbage. Sige: Jeg TROR PÅ MIN KROP.
Og sandheden er, at jeg måske godt kan lide min lidt rundere mave, fordi jeg egentligt gerne vil være TYK... Det er en sorg faktisk.
- Og ja, faktisk vil min krop nok også blive nemmere gravid igen, hvis jeg tog den der tyr ved hornene.
Jeg har tygget på det siden i nat, da vi havde en snak om det. Men jeg har ikke fortalt ham, hvordan jeg inderst inde føler det og jeg kan nok heller ikke ligenu.
Jeg tror jeg vil bruge juleferien, på at komme tilbage i på min vej til trimning. Elske min krop igen og håbe på at den vil præmiere mig med en sund baby snart...
mmm... Og han sagde idag da vi var til Yüle-Blót...: Jeg vil gøre, hvad jeg kan for at gøre min kone gravid i 2010 
Så vil jeg gøre mit bedste for at elske min krop, selvom vi har været igennem to fiaskoer sammen inden for de sidste 15 mrd.
Tanke strøm... sidste søndag aften før jul.
Kærlighed til folket... 
Anmeld