øm under ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Sujan

Hej alle i dejlige tøser. Hjælp mig lige.

Jeg har testet positiv Æl i dag. (meget positiv) Men er simpelthen så øn nederst i maven. Har sexet de sidste par dage og skal også i gang i dag. Men problemet er lidt at når jeg har Æl så får jeg så ondt så min kæreste skal være ekstremt forsigtig når vi har sex, fordi jeg er så øm. Føles som om det er min livmoder der er øm. Det er ret ubehageligt og gør også at sex lige på den dag ikke er så dejligt som det burde være. Nogle gange kan jeg næsten ikke og det hjælper jo ikke hvis man gerne vil være gravid. Mit problem er at det bliver værre og værre for hver måned. Nogle af jer det kender dette, evt. kender grunden til det gør ondt eller måske har et løsningsforslag.... (det er værre end mens smerter, men sidder samme sted)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

oo

je har det på præcis samme måde og syntes det er enormt uhandy når nu man forsøger at blive med rogn! jeg ved ikke præcis hvad det er der gør det, men fordi jeg har endnu flere smerter når jeg er i behandling og har ÆL, så forestiller jeg mig, at det er ægget (i behandling æggene) der presser dernede på æggelederne og så blir man øm. når jeg er i behandling er det fuldkommen udelukket at vi kan knalde når jeg har ÆL fordi jeg dårlig kan stå oprejst eller sidde ned for smerter. når jeg ikke er i behandling sker knaldning meget meget forsigtigt - hvilket er lidt træls

jeg kan desværre ikke nogen tricks der kan gøre det bedre, herhjemme hjælper smertestillende overhovedet ikke på ÆL smerter, men jeg kan sige, at du ikke er alene om at have ondt.

Anmeld

20. december 2009

MM1987

Jeg også rigtig ondt når vi har sex under ÆL, som du beskriver er det lidt svært faktisk...jeg kunne næsten ikke holde det ud, men vi købte så noget glidecreme og jeg synes faktisk det hjalp en del...men det var stadig meget forsigtigt og i nogen begrænsede stillinger...

Synes jeg har læst det har noget med livmoderen at gøre, fordi den gør sig klar til at tage imod ægget, men som sagt det er noget jeg mener at have læst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.