Barnevogn ind og ud af bus :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2009

MorTilGustav

Er jeg den eneste der synes det er mega svært og trælst at sku komme ind og ud af busser med en barnevogn?  Der er pænt stor forskel på busserne her i Århus og det er bare med at krydse fingre for at det er en af de mindre dumt konstruerede man ender med at skulle ind i...
Er der noget med at man altid skal gå ind og ud med "styret" vendt ind i bussen..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Lise

Kender ikke lige de århusianske busser, eller regler vedrørende hvor vidt man går ind med styret først eller sidst. Men de københavnske busser triller man bare ind i - er der trapper i de århusianske???

Når jeg havde problemer med at komme ind og ud af en bus eller s-tog  med barnevognen, kiggede jeg bare direkte på en uskyldig i bussen/toget og sagde "hjælper du ikke lige?" og smilede - har aldrig fået et nej

Anmeld

20. december 2009

Ayasmor

Cecilia84 skriver:

Er jeg den eneste der synes det er mega svært og trælst at sku komme ind og ud af busser med en barnevogn?  Der er pænt stor forskel på busserne her i Århus og det er bare med at krydse fingre for at det er en af de mindre dumt konstruerede man ender med at skulle ind i...
Er der noget med at man altid skal gå ind og ud med "styret" vendt ind i bussen..?

uhh kender det godt, når jeg har kørt i århus.. Plejer også bare at spørge om hjælp.. Det med styret har noget at gøre med at du på den måde så slipper for at skulle løfte styret op over hovedhøjde, som du ville skulle hvis styret var sidst ind og først ud. Så det er kun for at gøre det lettere for dig selv..

Anmeld

20. december 2009

hc=k

Cecilia84 skriver:

Ja lortebusser siger jeg bare.

Styret "skal" ind først og ud sidst. Det er så barnet ikke falder ud hvis man tipper for meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.