Uhh det bliver så fedt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2009

TbCp

Glæder mig så meget til Carsten pakker gaven fra Liva op juleaften.

Lige nu sidder han og snakker om at vi skal få Liva afleveret imorgen og så tage til Berlin til Rammstein koncert.
Det gør vi dog ikke, men han elsker det band og jeg ville også rigtig gerne til koncert med dem engang.

Nå men af Liva får han jo så en billet til Rammsteins koncert til sommer på Amager
Tror han bliver ellevild... og når han så hører at hans elskede storebror skal afsted også går han da helt over gevind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

mama09

TbCp skriver:

Glæder mig så meget til Carsten pakker gaven fra Liva op juleaften.

Lige nu sidder han og snakker om at vi skal få Liva afleveret imorgen og så tage til Berlin til Rammstein koncert.
Det gør vi dog ikke, men han elsker det band og jeg ville også rigtig gerne til koncert med dem engang.

Nå men af Liva får han jo så en billet til Rammsteins koncert til sommer på Amager
Tror han bliver ellevild... og når han så hører at hans elskede storebror skal afsted også går han da helt over gevind

Uhhh og der er Juleaften lige om hjørnet - han bliver da vildt rørt når han åbner den!!

Glæder mig vildt til at hører/læse om hvordan han ser ud, når han åbner den!

Så fedt...............

Anmeld

20. december 2009

TbCp

Trinehw skriver:

Uhhh og der er Juleaften lige om hjørnet - han bliver da vildt rørt når han åbner den!!

Glæder mig vildt til at hører/læse om hvordan han ser ud, når han åbner den!

Så fedt...............

jeg glæder mig så meget til at se hans ansigtsudtryk! Det kan være kameraet skal frem

Anmeld

20. december 2009

mama09

TbCp skriver:

jeg glæder mig så meget til at se hans ansigtsudtryk! Det kan være kameraet skal frem

Jaaa ... det skal du da ha KLAR

Anmeld

20. december 2009

Milka

wunderbar 

Anmeld

21. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,fedt,jeg skal se Rammstein på Skive festival i juni sammen med min mand og min bror.Blev helt vanvittig af glæde da jeg fandt ud af at de kom til Jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.