Er der ikke nogle kloge piger der kan hjælpe mig med 2 ting??
1- mangler en fedtfattig dressing, dvs en dressing ´jeg selv laver og kan dyppe mine chips i..eller de dersens agurkestave som jeg er ret stor fan af lige nu...men KUN med dressing til
Manlger nemlig lidt alternativt i forhold til at jeg konstant æder slik og altså gerne vil af med de sidste 3-4 kg.
Plejer selv at bruge enten græsk youghurt eller creme fraische, men det er jo ikke lgie frem uden MANGE kalorier i. Og plejer mest at bruge chili, paprika og lign.
2- mangler en super god opskrift på en fiskedressing der kan bruges til rejecocktail, tunmousse og lign, gerne med lidt citrus smag i
Og hov...3...skulle der ikke være nogen derude der har en drøn lækker tunmousse opskrift også????
Og ellers god jul til jer alle.
Maria- der lige har givet sig selv et dejligt fodbad, men som må rende op og ned at trapperne til en forkølet dreng der siger" jeg er snottet hvert 5 min"..aarrgh!
Men det med fodbaddet kan altså virkelig anbefales+ en god creme bagefter..hurtig lækker nem forkælelse af sig selv. Og det kan man jo nok trænge til som moar
Anmeld