lækker dressing?? og fodbad:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Muffinmus

Er der ikke nogle kloge piger der kan hjælpe mig med 2 ting??

1- mangler en fedtfattig dressing, dvs en dressing ´jeg selv laver og kan dyppe mine chips i..eller de dersens agurkestave som jeg er ret stor fan af lige nu...men KUN med dressing tilManlger nemlig lidt alternativt i forhold til at jeg konstant æder slik og altså gerne vil af med de sidste 3-4 kg.

Plejer selv at bruge enten græsk youghurt eller creme fraische, men det er jo ikke lgie frem uden MANGE kalorier i. Og plejer mest at bruge chili, paprika og lign.

2- mangler en super god opskrift på en fiskedressing der kan bruges til rejecocktail, tunmousse og lign, gerne med lidt citrus smag i

Og hov...3...skulle der ikke være nogen derude der har en drøn lækker tunmousse opskrift også????

Og ellers god jul til jer alle.

Maria- der lige har givet sig selv et dejligt fodbad, men som må rende op og ned at trapperne til en forkølet dreng der siger" jeg er snottet hvert 5 min"..aarrgh!

Men det med fodbaddet kan altså virkelig anbefales+ en god creme bagefter..hurtig lækker nem forkælelse af sig selv. Og det kan man jo nok trænge til som moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

ekzunz

Bliver den ikke fedt-fattig nok hvis du bruger Fromage Fraiche eller den fedtfattige udgave af Græsk Youghurt? Jeg synes da at Brugsen har en med 0,4 % - og Netto har en med 2%.

Tun-tingen har jeg slet ikke forstand på. Det smager skønt, men jeg aner ikke hvordan man gør

Og nu har jeg så stæset huset igennem for at finde min fod-bade-bajle kun for at finde den i kælderen - og efter udseendet at dømme har én brugt den til andet end mine fødder.... Æv - det havde da været super-skønt, og jeg synes altså også jeg havde fortjent det...

Anmeld

21. december 2009

Muffinmus

:-) pokkers med baljen

Hmm, måske skal jeg sprøver med noget andet, kan naturel yoghurt måske bruges???

Anmeld

21. december 2009

Lene C

Når jeg laver chips dressing, bruger jeg A38 0,5%, sammen med kims dio mix og det virker elt fin, og smager som det skal , så nu bruger jeg ikke andet.

Og fodbad hmm ja måske man sku finde den frem, den kunne da varme de små fusser i den her kulde

Anmeld

21. december 2009

lulle1985

Jeg har en all-around dressing som  både er god til rejecoctail og som dip til agurk... jeg plejer og bruge den fedtfattigste creme fraise jeg kan finde, bland den med en god klat ketchup og lidt all-around krydderi ( lyder sært men smager fantastisk)

knus fra louise

Anmeld

21. december 2009

FrkT

MariaE skriver:

:-) pokkers med baljen

Hmm, måske skal jeg sprøver med noget andet, kan naturel yoghurt måske bruges???

Du kan sagtens bruge naturel yoghurt - bare du husker den skal være helt naturel og ikke med fx vanillesmag  Men ellers er ylette også godt til dressinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.