Vi har boet i vores hus i snart 3 år og er slet heller ikke færdige endnu. Det er et 70'er hus, så vi har lavet en masse og mangler en masse.... Her i efteråret er der sket en del, og her midt i januar flytter ungerne og jeg "hjemmefra" (op til mine forældre) i 4 dage og så skal Thomas og hans kammerater rage væggen ned ud til vores nye tilbygning, lægge gulvvarme og støbe gulv.
Derefter kan vi ikke bruge stuen i 1 md, men har så heldigvis resten af huset og køkkenet skal vi ikke undvære, for det skal rages ned bagefter, da der skal være køkken andet sted i huset end nu.
Men jo, kender godt følelsen, men nu har jeg bare fået det sådan- at jeg istedet for at tænke at jeg er lidt flov over vores trælse stue lige pt, når der er gæster, ja så kan jeg nu tænke at vores bliver det flotteste, når vi er færdige 
Jeg glæder mig simpelthen så meget til vi er færdige, men det går jo ikke så stærkt, som folk der betaler sig fra det hele og har håndværkere på det hele. Thomas er håndværker og det samme er en masse af vores kammerater, men vi har også firma, så der skal være tid til det hele:-)
Men nu sker der da noget her efter nytår, det bli'r SKØNT!!! :-) Så vend din tankegang og tænk positivt hver gang der sker et ryk i alt det nye:-))))
Anmeld