Utålmodighed vs. tålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Anonym trådstarter

Vi er nu gået igang med at lave en lille bebser igen.. Og hvor jeg glæder mig til det lykkes.. Men selvom vi kun har prøvet i en måned, er jeg ved at sprænges af utålmodighed... Hvor er det irreterende, da jeg udemærket godt ved det kan tage mange måneder.. Hva pokker skal jeg gøre ved min utålmodighed?! Kan jo ikke bare smide den væk.. Og det er ski alt for tidligt at blive så utålmodig!!

Min kæreste derimod har nydt vores asen og masen - da vi har "hygget" hveranden dag.. Men det orker jeg ski ikke de næste mange måneder!!

Hilsen den utålmodige - der er nød til at være ano..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

mullesmith2

Åh kender vi alle det der, når man først har bestemt sig for at det skal være så kan man jo ikke vente. Men jeg tror bare man skal nyde det mens det står på og bare tænke på hvor godt det bliver når det endelig sker. Det er det der holder mig oppe  det er også kun anden måned vi prøver her, er også utålmodig men det går altså bare ikke hurtigere end det gør og så kan man ligesågodt slappe af med det og nyde livet og kæresten/manden. Held og lykke og glædelig jul.

Anmeld

20. december 2009

Anonym trådstarter

Jamen det er rigtigt... Er bare meget utålmodig, og selvom man siger til sig selv, at man skal lade være med at tænke for meget over det, og lade det komme når det kommer - Fylder det bare stadigvæk så meget...

Held og lykke til dig også.. Og Glædelig jul

Anmeld

20. december 2009

Kløver

kender det alt for godt, vi er igang med vores nr 1 og vi har prøvet ca 5 mdr, og det er endnu ikke lykkedes, og selvom vi ved det tar tid, er jeg mega utålmodig, prøver at lade være med at tænke over det, men det kan man jo heller ikke....

men synes så også det kan være pressende og frustrerende når alle ens veninder osv alle oplever at det hov ups skete 1 eller 2 gang efter havde smidt p-pillerne

Jeg kan sagtens følge dig......... dte ene øjelik så kan dte næsten være ligemegt og det næste tager mig selv i pludsleig at stå og drømme ved børntøjet i føtex

ligenu venter jeg på ÆL og håber at det vil lykkedes denne gang, manden har fri mellem jul og nytår, så håber det giver god til projekt baby, og det så vil lykkedes. lykkedes det vil vi få et efterårsbarn(sept) kunne være dejligt så kunne min mand også få nyheden i fødselsdagsgave, kunne være så dejligt, hvis det kunne lade sig gøre

held og lykke og glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.