Jeg synes jeg har læst noget med at ens temperatur stiger lidt når man er blevet gravid - sådan at nogle bruger det som graviditetstest næsten. Er der nogen der ved om det er rigtigt? Og hvor meget den nogenlunde stiger med??
Jeg er ikke helt sikker på hvad min normaltemperatur er, men ca. 37 grader i hvert fald (måske en smule under endda). Skal forhåbentlig ikke have mens, men hvis jeg skal så er det i overmorgen (altså den 22.), og i forgårs målte jeg min temperatur, da jeg havde det en smule skidt, den var 37,7 mener jeg det var. Men så i går og i dag har jeg haft det udemærket. Og i går målte jeg min temperatur til 37,5 og har lige målt den igen her i dag (for 5 min. siden), og der var den også 37,5.... håber jo at det er rigtigt det jeg mener at have læst, men ved det ikke jo.
Jeg havde ÆL-smerter fra den 8. december og helt frem til den 15. december. Skulle efter planen have haft ÆL den 11. ca, men ved det jo ikke helt denne gang, da jeg havde de smerter så længe - og de plejer at vare måske 2-4 timer på selve dagen, og så ikke mere.
Har ømme bryster og kvalme der kommer og går - men begge disse ting plejer jeg altså også at have lidt inden jeg skal have mens, så det er ikke usædvanligt. Har også smerter der kommer og går i underlivet - specielt højre side (lidt alà ÆL-smerter).
ER det mon bare ønsketænkning fra min side af? 
Anmeld