Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2009

lollandpigen

Hej alle sammen!!

Min veninde fortalte idag at hendes kollega havde ringe tog fortalt hun havde haft en SA hun var 10 uger henne...

Hun mente selv og lægen mente at det udelukkende var fordi hun havde løftet brænde da var meget tungt og dette alene havde gjort det....

Kan det virkelig passe at det kan fremkalde en SA?? Nogle der også har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

luckas-mor

altså jeg har været i skoven og hjælpe med a slæbe brænde,, var dog oss i 20 uge, men jeg har så et job hvor man er udsat for a løfte mange kg og der har jeg ikke haft nogle problemer, det er først nu efter jeg er kommet længere hen a jeg har måtte fraværsmeldes pga risiko for fortidlig fødsel

men hvis hun har gjort det en enkel gang kan jeg ikke se det sku gøre noget men ska jo ikke kunne sige det..

natascha 31+6

Anmeld

20. december 2009

stine_olesen

Den tror jeg ikke helt på, har hele min graviditet slæbt brænde ind til brændeovnen og der skete ikke noget tror mere det simpelthen bare ikke skulle være, at det er en naturlig ting hvis der er noget galt med fosteret, ville jeg ihvertfal trøste mig med, men det er jo også bare mig, men der skete altså ikke noget da jeg sløbte brænde gennem hele min graviditet.

Stine

Anmeld

20. december 2009

Dansker i England

Da jeg  var gravid - og inden for de første 12 uger, slæbte jeg mange tunge kasser op og ned ad trapper. Der skete ingenting ved at gøre det (Det var kun et par enkelte gange og ikke hver dag).  Så at få en SA bare ved at slæbe brænde lyder lidt underligt i mine ører.

Anmeld

20. december 2009

Mor til Frederic og Freya

nogle har nok lettere ved at miste end andre...

Jeg kører selv som autoredder og har med skæve løft, vrid, skubber biler i gang mm og jeg fik ordre på at gå på barsel 4 dage før de 4 uger jeg havde lovet min jm at gå af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.