Hvor blev tiden af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Ayasmor

Ja nu sidder jeg så som jeg havde frygtet lidt med tårerne trillende ned af kinderne.. Min datter fylder 1 år idag.. Hvor blev tiden dog af?? Selvom det har været et år fyldt med sygdom og bekymring, har min kærlighed til den lille pige jeg har skabt (næsten helt selv) været altoverskyggende.. Havde aldrig forestillet mig at jeg ville kunne rumme så meget kærlighed til så lille et menneske, men jo. Og som dagene går bliver denne kærlighed bestemt ikke mindre.

På nuværnede tidspunkt for et år siden, gik jeg rundt i lejligheden med hyggeveer, og da hun endelig kom ud, var hun så lille og skrøbelig, og så yndig. Nu er hun en STOR pige, som kravler med fuld fart fremad, rejser sig op af alting, og er endda begyndt at eksperimentere med at tage et par skridt hit og her, så længe der er støtte ved et møbel.... Ihh jeg kunne blive ved og ved i al evighed om at berette om min smukke og fantastiske pige..

Pyha det bliver en meget meget våd dag..

Knus til alle jer, og god jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Lone Jakobsen

stort tillykke med din datter

hvor er det skønt at læse om en mors kærlighed til sin datter. håber i får en dejlig dag....også gerne en våd en. for er forældre rollen da ikke bare super fantastisk

mange morgen hilsner

Lone (som sidder med 3 af mine 5 børn omkring mig)

Anmeld

20. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

Ja nu sidder jeg så som jeg havde frygtet lidt med tårerne trillende ned af kinderne.. Min datter fylder 1 år idag.. Hvor blev tiden dog af?? Selvom det har været et år fyldt med sygdom og bekymring, har min kærlighed til den lille pige jeg har skabt (næsten helt selv) været altoverskyggende.. Havde aldrig forestillet mig at jeg ville kunne rumme så meget kærlighed til så lille et menneske, men jo. Og som dagene går bliver denne kærlighed bestemt ikke mindre.

På nuværnede tidspunkt for et år siden, gik jeg rundt i lejligheden med hyggeveer, og da hun endelig kom ud, var hun så lille og skrøbelig, og så yndig. Nu er hun en STOR pige, som kravler med fuld fart fremad, rejser sig op af alting, og er endda begyndt at eksperimentere med at tage et par skridt hit og her, så længe der er støtte ved et møbel.... Ihh jeg kunne blive ved og ved i al evighed om at berette om min smukke og fantastiske pige..

Tillykke tillykke tillykke

Sikke en stor dag. Det er jo helt fantastisk at fejre sit barns første fødselsdag

Jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en fantastisk, men som du skriver også en super våd dag

Ja, det er ufattelig med den kærlighed man kan føle til et andet menneske. Man har godt nok ingen ide om hvad ægte kærlighed er, før man får børn  

Og den kærlighed der bare bliver større og større til dem.... uha, det bliver ved

Ja tiden flyver afsted, 0g man føler slet ikke at man kan nå at følge med  Men vil lige advare dig om at år 2 er endnu værre

Jeg glæder mig til at høre om jeres dag  Jeg ringer nok lige i aften, hvis du har tid

Endnu engang KÆMPE tillykke med hende

Kys og knus

Pernille og Milla-Victoria

Anmeld

20. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære søde Sara!

Stort tillykke med Aya, hun er bare så skøn! Jeg håber I får en rigtig dejlig dag begge to. Og lad så de tårer trille - det er jo helt forståeligt

Kæmpe stort knus

Rosa

Anmeld

20. december 2009

Lærke90

Årh hvor er det dog dejligt at læse søde.

Stort tillykke med Aya  Håber at I får en rigtig dejlig dag.

Anmeld

20. december 2009

LinLin

Tillykke med hende!

Anmeld

20. december 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

Stoooort tillykke med den lille prinsesse....

Puuha, ja hvor blir tiden af, og det sidder jeg allerede og tænker 9 uger efter fødslen..

Jeg håber at I har haft en rigtig dejlig fødselsdag i dag - og fik du lavet kage?

Stort jule- og fødselsdagsknus fra Renée

Anmeld

20. december 2009

wamse

Stort tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.