Ayasmor skriver:
Ja nu sidder jeg så som jeg havde frygtet lidt med tårerne trillende ned af kinderne.. Min datter fylder 1 år idag.. Hvor blev tiden dog af?? Selvom det har været et år fyldt med sygdom og bekymring, har min kærlighed til den lille pige jeg har skabt (næsten helt selv
) været altoverskyggende.. Havde aldrig forestillet mig at jeg ville kunne rumme så meget kærlighed til så lille et menneske, men jo. Og som dagene går bliver denne kærlighed bestemt ikke mindre.
På nuværnede tidspunkt for et år siden, gik jeg rundt i lejligheden med hyggeveer, og da hun endelig kom ud, var hun så lille og skrøbelig, og så yndig. Nu er hun en STOR pige, som kravler med fuld fart fremad, rejser sig op af alting, og er endda begyndt at eksperimentere med at tage et par skridt hit og her, så længe der er støtte ved et møbel.... Ihh jeg kunne blive ved og ved i al evighed om at berette om min smukke og fantastiske pige..
Pyha det bliver en meget meget våd dag.. 
Knus til alle jer, og god jul 
Tillykke tillykke tillykke 
Sikke en stor dag. Det er jo helt fantastisk at fejre sit barns første fødselsdag 
Jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en fantastisk, men som du skriver også en super våd dag 
Ja, det er ufattelig med den kærlighed man kan føle til et andet menneske. Man har godt nok ingen ide om hvad ægte kærlighed er, før man får børn
Og den kærlighed der bare bliver større og større til dem.... uha, det bliver ved 
Ja tiden flyver afsted, 0g man føler slet ikke at man kan nå at følge med
Men vil lige advare dig om at år 2 er endnu værre 
Jeg glæder mig til at høre om jeres dag
Jeg ringer nok lige i aften, hvis du har tid 
Endnu engang KÆMPE tillykke med hende 

Kys og knus 

Pernille og Milla-Victoria