Fik første rigtige spark idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Bom

Hej Tøser..

Vil lige dele lidt af min aften med jer..

Vi har været omme ved mine forældre og spise pizza i aften, og efter vi havde spist skulle vi lige sidde lidt i sofaen inden vi skulle lave konfekt. Så begyndte min lille pige og sparke, så tog jeg min far's hånd og lagde den på maven, der gik nok 20 minutter så fik min far et ordentligt los over hånden..  Vi sad begge og smilte over hele 5 øren, da min far er den første der har kunne mærke hende uden på maven, han fik 3 spark inden min mor også ville mærke, hun skulle dog vente næsten en halv time før hun ville lege med os igen..

Kommende Mormor og Morfar var solgt til stang lakrids resten af aftenen..  Jeg er dog lidt ked af at det ikke var min kæreste der fik det første spark, men klaus har bare ikke tålmodighed til og sidde og vente, men det kan være at dette gør at han vil prøve...  Men rart at det var mine forældre der fik lov og mærke..

Lidt fra min aften..

Jule knus fra Maria som stinker af marcipan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

lotte32

Ej hvor skønt  det er nu noget helt anderledes specielt når man kan begynde at mærke baby udenpå og dele det med andre  jeg glæder mig helt vildt til at mærke de første små boblende spark fra vores lille Blob meen der går jo lige lidt tid endnu

Mvh Lotte - som næsten ikke kan vente med at blive `mere´ gravid

Anmeld

20. december 2009

Bare mig..

Det lyder jo næsten som her
Vi var til fødselsdag i fredags ved min mor, og der var min mormor og morfar der også.
Så ligger jeg min mormors hånd på maven fordi hun sidder ved siden af, og jeg var sikker på der kom nogen flere spark udenpå. Men så mærker min mormor et meget lille spark, og min mor havde hånden ovenover min mormors. -Spørg lige om min mor blev skuffet over hun ikke var den første til at mærke.
Ja kæresten har prøvet at mærke 100 gange men hans tålmodighed er altså ikke så skide stor! så han har ikke mærket hende endnu, trods man har kunne mærke det i tre uger uden på.
Helt fantastisk at mærke hende hver dag flere gange om dagen nu. Så kan da selv følge med i om der er liv.

marikka 19+3

Anmeld

20. december 2009

luckas-mor

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser..

Vil lige dele lidt af min aften med jer..

Vi har været omme ved mine forældre og spise pizza i aften, og efter vi havde spist skulle vi lige sidde lidt i sofaen inden vi skulle lave konfekt. Så begyndte min lille pige og sparke, så tog jeg min far's hånd og lagde den på maven, der gik nok 20 minutter så fik min far et ordentligt los over hånden..  Vi sad begge og smilte over hele 5 øren, da min far er den første der har kunne mærke hende uden på maven, han fik 3 spark inden min mor også ville mærke, hun skulle dog vente næsten en halv time før hun ville lege med os igen..

Kommende Mormor og Morfar var solgt til stang lakrids resten af aftenen..  Jeg er dog lidt ked af at det ikke var min kæreste der fik det første spark, men klaus har bare ikke tålmodighed til og sidde og vente, men det kan være at dette gør at han vil prøve...  Men rart at det var mine forældre der fik lov og mærke..

Lidt fra min aften..

Jule knus fra Maria som stinker af marcipan..

det lyder bar super dejligt
det må være skønt a de ku få lov a mærke

her var det lillemandens far altså kæresten der fik det første los, og når mormor vil mærke er han da ekspert i a være mussestille
det med tålmodigheden er han nok ikk den eneste der ikk har for martin har den hvetfald heller ikke, eller har ikk haft den før imorges hvor der både blev aset og maset så han ku mærke

igendejligt de fik lov a mærke og on ikke snart manden oss får lov hehe...

natascha 31+6 som håber mormor og morfar oss snart må mærke

Anmeld

20. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor fedt søde!!! tillykke

Anmeld

20. december 2009

Mathilde

Det er en fantastisk og ubeskrivelig følelse tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.