Plukveer? Hvordan føles de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.274 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Enayia

Hej alle sammen!

Jeg må undergå min stolthed og mangel på viden til at spørge jer hvordan mærkes/føles plukveer.

Jeg er ikke helt sikker på om det er sådanne jeg selv har haft.

Håber nogle søde mennesker vil tage tid til at forklare mig hvordan deres føles, så jeg har en ide om det er noget jeg har =)

Tak på forhånd Enayia 26+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Mira0911

Enayia skriver:

Hej alle sammen!

Jeg må undergå min stolthed og mangel på viden til at spørge jer hvordan mærkes/føles plukveer.

Håber nogle søde mennesker vil tage tid til at forklare mig hvordan deres føles, så jeg har en ide om det er noget jeg har =)

Jeg kan ikke direkte give dig en forklaring - Men et link kan jeg...

Plukveer er forskelligt fra kvinde til kvinde.... Hvordan de er...

Plukveer

Anmeld

19. december 2009

Enayia

tak skal du have, det vil jeg med det samme undersøge

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Var så lidt... der kan du også læse om fødselsveer....

Anmeld

20. december 2009

lotte32

i mine to første graviditeter havde jeg rigtig mange plukkeveer, og de kom allerede fra uge 15-18 ca, jeg mærkede mine plukkeveer ved at min mave blev hård som sten, tit ved bestemte aktiviteter, i begge graviditeter blev jeg sygemeldt omkring uge 25 pga mange plukkeveer

Mvh Lotte - som håber hun ikke skal døje med plukkeveer i denne graviditet

Anmeld

20. december 2009

Enayia

lotte30 skriver:

i mine to første graviditeter havde jeg rigtig mange plukkeveer, og de kom allerede fra uge 15-18 ca, jeg mærkede mine plukkeveer ved at min mave blev hård som sten, tit ved bestemte aktiviteter, i begge graviditeter blev jeg sygemeldt omkring uge 25 pga mange plukkeveer

Mvh Lotte - som håber hun ikke skal døje med plukkeveer i denne graviditet

Ahh det lyder ikke særlig rart, jeg håber du slipper udenom denne gang

Anmeld

21. december 2009

lotte32

Enayia skriver:

Ahh det lyder ikke særlig rart, jeg håber du slipper udenom denne gang

Tak  ja jeg håber også jeg slipper

Anmeld

21. december 2009

Mum33

Enayia skriver:

Hej alle sammen!

Hej

Plukveer føltes forskelligt alt efter hvor langt du er henne i din graviditet. Men gennerelt bliver maven hård som en bold og man kan mærke at musklerne spænder. Det gør overhovedet ikke ondt (før sidste måned, der kan de godt begynde at nappe lidt).

Det skulle vost bare være positivt, da det er et tegn på at kroppen øver sig til fødslen. Der kan være noget med for tidlig fødsel man skal være obs på, men jeg havde et hav af plukveer (måske fordi jeg aldrig sad stille) men fødte kun 2 dage før termin.

Men held og lykke m det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.