Kan det passe jeg allerede har plukveer ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2009

lillemunk

Hej Alle jer søde piger

Lige et spørgsmål.

Kan det passe jeg allerede har pluk veer og mange af dem.
Hver gang jeg rejser mig eller ligger mig ned, bliver min mave helt hård og godt øm??? (lidt lige som en lille håndbold) og efter ca ½ minut fortager det sig.????

Jeg er kun 16 uger henne og venter tvillinger. Har læst mig til at de kommer tidligere når man venter tvillinger... men vil ikke så tidligt ???
Det er 7 år siden jeg sidst var gravid.. så jeg er lidt i tvil om hvad det er jeg mærker.

fra mig til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

LRJ

lillemunk skriver:

Hej Alle jer søde piger

Lige et spørgsmål.

Kan det passe jeg allerede har pluk veer og mange af dem.
Hver gang jeg rejser mig eller ligger mig ned, bliver min mave helt hård og godt øm??? (lidt lige som en lille håndbold) og efter ca ½ minut fortager det sig.????

Jeg er kun 16 uger henne og venter tvillinger. Har læst mig til at de kommer tidligere når man venter tvillinger... men vil ikke så tidligt ???
Det er 7 år siden jeg sidst var gravid.. så jeg er lidt i tvil om hvad det er jeg mærker.

fra mig til jer

jeg havde dem allerede i uge 13-14 kan ikk huske det præcis, og jeg venter kun et barn, men jeg fik af vide det var fordi jeg var så tynd inden jeg blev gravid, men har os fået af vide at det er lidt forskellig fra person til person hvornår de kommer

Lone 23+5

Anmeld

19. december 2009

LilleMor10

Lone H. skriver:

jeg havde dem allerede i uge 13-14 kan ikk huske det præcis, og jeg venter kun et barn, men jeg fik af vide det var fordi jeg var så tynd inden jeg blev gravid, men har os fået af vide at det er lidt forskellig fra person til person hvornår de kommer

Lone 23+5

Jeg er i 16 uge. og har haft dem siden uge 13  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.