Hvilken str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

JustAnotherName

Renée88 skriver:

Hehe jaa, det er skønt med nogle store børn Er dog lidt i panik efterhånden mht tøj.. Havde enormt meget i 62, tænkte at det kunne han jo bruge længe, der står jo 2-4mdr på... Men jeg blev klogere... 68 bruges der, og knægten rundede 9 uger igår! DEJLIGT

Hihii, hvor skønt.

Nu er drenge jo også tit hurtigere større end piger.
Men det er da lidt sjovt, at til samligning er min datter på 7 måneder først netop ved at gå fra størrelse 62 til størrelse 68 nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Halbschön

JustAnotherName skriver:

Hihii, hvor skønt.

Nu er drenge jo også tit hurtigere større end piger.
Men det er da lidt sjovt, at til samligning er min datter på 7 måneder først netop ved at gå fra størrelse 62 til størrelse 68 nu 

Hehe, hun må da være et dejligt lille nips

Ja, de er jo ofte lidt større - men nu var han jo også dejlig stor ved fødslen, og så er han egentlig bare fortsat med at vokse lige siden - skønt med en sund appetit

Anmeld

20. december 2009

Nybagt mor

Hehe jaa, det er skønt med nogle store børn Er dog lidt i panik efterhånden mht tøj.. Havde enormt meget i 62, tænkte at det kunne han jo bruge længe, der står jo 2-4mdr på... Men jeg blev klogere... 68 bruges der, og knægten rundede 9 uger igår! DEJLIGT

Jamen det er jo præcis det samme herhjemme. Har flere par bukser han nåede at have på en enkelt gang før end de var for små.

Er som om tøjet bliver for småt sådan henover en enkelt nat - og vupti, næste dag er han så gået en str op!!

Så ja - bestemt et tegn på at de trives, men lidt dyrt for pengepungen i længden - specielt når man er på su...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.