Rørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Klitgaard

Her for lidt siden sad vi alle 5 og så jesus og josefine ,min vildbasse af en søn sad ved mig så puttede han sig ind til mig og sagde elsker dig mor . var rørt til tårer ,det har han ikke sagt før . måtte bare lige dele det med jer .

Hilsen Rikke der allerede elsker at have juleferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

JustAnotherName

åårhh, hvor dejligt !!!! 

Anmeld

19. december 2009

TbCp

Klitgaard skriver:

Her for lidt siden sad vi alle 5 og så jesus og josefine ,min vildbasse af en søn sad ved mig så puttede han sig ind til mig og sagde elsker dig mor . var rørt til tårer ,det har han ikke sagt før . måtte bare lige dele det med jer .

Årrrhhhh det gør bare godt i et moderhjerte

Anmeld

19. december 2009

anna-jonas

Det er jo det, livet handler om...........at elske og blive elsket. Skøn melding at få...............især når det er første gang, han ytre sådanne følelser.

Anmeld

20. december 2009

MORJESPERSEN

Klitgaard skriver:

jeg får svejser øjne bare ved tanke, hvor må det bare være dejligt at høre det og så for første gang!!Glæder mig til den dag pigerne kommer og siger det...

Anmeld

21. december 2009

Klitgaard

Ja det er så fantastisk dejligt når ens børn viser sin kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.