Drømte, at jeg var tivoli med Caroline86, hendes smukke datter, Rosa, hendes smukke søn og diana og Lucas lækkermås d. 26/5-10 på min fars fødselsdag! I drømmen var Caroline synsk, og sagde så ligepludselig, du er gravid Beck!
Jeg siger så at det vidst ikke passer, men hun hiver en test op af tasken og beordre mig ud på toilettet haha.. Det var en ny form for test, som kunne vise om man var gravid med én, tvillinger og trillinger. Da jeg kommer ud igen, vi ser den 3 røde streger, 1 streg for kontrol stregen og 2 streger fordi jeg ventede tvillinger 
SÅ siger Diana og Rosa i kor på hinanden, om vi ikke skal tage ind på Caroline´s mors arbejde og få mig scannet og det gør vi så. Og scanningen viste sørme 2 hjerteblink, og så siger hun så at det er en dreng og pige jeg venter mig, det kunne hun se på hjerteblinkene haha!!
Vi kører alle 4 hjem til min far og fortæller ham og hans gæster nyheden, og min far bryder ud i gråd og siger det var hans bedste gave nogensinde, han skulle være morfar! Og så vågnede jeg hih.
Så tøser? Tak for en hyggelig tivolitur haha 
Anmeld