Hvor i alverden kommer alle ordene fra?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Mutti2

Min datter bliver 2 år om under en måned. Og nøøøj hvor kommer der mange ord på nu!!

Det er jo heeeeeelt vildt

Nogle gange bliver jeg godt nok chokeret, og forstår ikke hvordan ordene bare kan komme flyvende  I torsdags da jeg hentede hende, kom hun med en lego mand, og kaldte ham "bygge bob"  Jeg har aldrig set byggemand bob med hende.... og dagplejemoderen har heller ikke nævnt noget med ham!! Der er ikke rigtigt andre der kan have lært hende det, og de andre børn i DP'en kan heller ikke snakke endnu  Hvor i alverden kommer det fra??

Nu har vi lige siddet og kigget i en bog fuld af dyr, og hun kan bare voldsomt mange flere end jeg har lært hende!!  Blev især chokeret da hun sagde "SKILDPADDE".....

Hvem har dog stjålet min lille baby, og skiftet hende ud med den her dejlige talende store pige

Nøj hvor er jeg imponeret over børns udvikling!!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Alexander&Lærke

Ja huske det tydeligt, da min søn i sommers begyndte at fremtrylle en hel masse nye ord, det er bare så herligt.

Jeg huske speicel en dag vi sad i haven faren og jeg, Alexander kørte rundt på sin 3 hjulet cykel og pludselig begyndte han at sige mette, mette. Nej hvor var jeg rørt, han havde nemlig ikke gjort meget i at sige mor endnu. Men Mette det fandt han ud at sige der på cyklen...

han har også flere gange fremtryllet sætninger som jeg ikke anede at han kunne fx, spurte jeg hvor er din sut? Den ligger på gulvet, ordret.

Ja dejlige er de når de kan kommonikere med os

Mette med Alexander 2 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.