Min pige ondt i maven,?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Mortil2-87

Min datter er nu snart 4 mdr, og alt går faktisk strålende!:

Men hun bliver ved man er døje med ondt/ luft i maven, hun har haft det siden hun blev født.  og sundhedsplejersken synes også det er lidt mærkeligt.! Men det er ikke kolik, da hun ikke græder. Kun når det self er værst, som det for det meste er om aften når hun vil det hele på den halve tid..

Jeg ammer hende næsten fuldtid, men hun er så begyndt og få en flaske om aften så hun bliver helt mæt til natten.

Vi laver cirkler med hendes ben og bøvser hende så meget vi nu kan. (  Men hun har nu altid været lidt svær og bøvse)

Er der nogle der har haft lignede situationer og hvordan kan man ellers hjælpe dem.. !??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Klumpe-dumpe

micha skriver:

Min datter er nu snart 4 mdr, og alt går faktisk strålende!:

Men hun bliver ved man er døje med ondt/ luft i maven, hun har haft det siden hun blev født.  og sundhedsplejersken synes også det er lidt mærkeligt.! Men det er ikke kolik, da hun ikke græder. Kun når det self er værst, som det for det meste er om aften når hun vil det hele på den halve tid..

Jeg ammer hende næsten fuldtid, men hun er så begyndt og få en flaske om aften så hun bliver helt mæt til natten.

Vi laver cirkler med hendes ben og bøvser hende så meget vi nu kan. (  Men hun har nu altid været lidt svær og bøvse)

Er der nogle der har haft lignede situationer og hvordan kan man ellers hjælpe dem.. !??

Mycelin-dråber kan afhjælpe luft i maven.

Anmeld

21. december 2009

Mortil2-87

Tak det vil jeg helt sikkert prøve.. ! Det er så synd for hende når hun får det sån..

Hvornår skal man give hende det..? Når hun har luft i maven..? eller hver morgen eksempel..??

Anmeld

21. december 2009

Klumpe-dumpe

micha skriver:

Tak det vil jeg helt sikkert prøve.. ! Det er så synd for hende når hun får det sån..

Hvornår skal man give hende det..? Når hun har luft i maven..? eller hver morgen eksempel..??

Jeg mener det er 15 min. før hver måltid.

Men det står på flasken. Det fåes på apoteket. Så de kan helt sikkert også fortælle det.

Ja det er rigtig synd for de små pus når der er prutter på tværs.

Håber det snart blive bedre med hende.

Rigtig glædelig jul

Anmeld

21. december 2009

Mortil2-87

malucca09 skriver:

Jeg mener det er 15 min. før hver måltid.

Men det står på flasken. Det fåes på apoteket. Så de kan helt sikkert også fortælle det.

Ja det er rigtig synd for de små pus når der er prutter på tværs.

Håber det snart blive bedre med hende.

Rigtig glædelig jul

Okaii det prøver jeg idag så ..

Glædelig jul og gdt nytår til jer også .. !!

Anmeld

21. december 2009

novembermor

Hej, min pige havde også lidt problemer med luft i maven, imens jeg ammede.

Det viste sig at hvis jeg undgik sodavand og danskvand (dvs ting med brus i/kulsyre) fik min datter mindre luft i maven. Min sundhedsplejerske rådede mig også til at prøve med ammete, der i nogle tilfælde kunne afhjælpe luften i maven.

Jeg var lidt skeptisk, men på grund af de her 2 små ændringer holdt min datter op med at have luft i maven.

Rigtig glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.