Nogen der har prøvet en svag skyggestreg og ikke være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

mortil4dejligepiger

Ja, jeg kan melde mig på banen som én af dem, der går og venter på mens. Jeg forventer min mens. på mandag. Kom til at teste i onsdags... Ret dumt egentlig, da jeg kun ville være 3+2 da, hvis jeg er gravid. Og oddsene for en positiv test da, er jo meget lille! Testen viste også bragende negativ. Havde den liggende et par dage. Den ændrede sig ikke - bare negativ!

Nå, men jeg kom så til at test igen her til morgen . Testen var igen bragende negativ! Tjekkede 5 min efter og ½ time efter - negativ! Men her 3 timer efter kiggede jeg for sjov lige på den igen, da jeg ville smide den ud. Da var den med en ultra svag (!!!) skyggestreg. Hm...

Jeg har de vildeste mens.smerter og føler mens kommer når som helst! Har haft den sådan både i går og i dag.

Jeg ved godt, der står, at man ikke kan aflæse resultat så lang tid efter! At man skal gøre det efter 5 min. Men mit soørgsmål til Jer er:

Er der nogen af Jer der har prøvet lignende og ikke være gravid?

God weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

FrkT

Jeps det har jeg prøvet. Testede nok 5 dage før forventet mens engang i sommers, og der var der en svag 2. streg efter 8 timer eller sådan noget (checkede den ikke fra 5 min. igen før efter 8 timer - var på arbejde i de timer). Men var ikke gravid.

Anmeld

20. december 2009

mortil4dejligepiger

FrkT skriver:

Jeps det har jeg prøvet. Testede nok 5 dage før forventet mens engang i sommers, og der var der en svag 2. streg efter 8 timer eller sådan noget (checkede den ikke fra 5 min. igen før efter 8 timer - var på arbejde i de timer). Men var ikke gravid.

Jeg regner heller ikke med noget - tror hele tiden min mens. kommer, fodi jeg samtidig har de alm. mens.smerter. Det har jeg haft i 4 dage nu.

Her til morgen tog jeg en ny test. Den ultra-svage skyggestreg kom efter 4 min.

Så nu må jeg vidst bare vente. Det er jo først i morgen, jeg skal have min mens. Så må jeg bare

Anmeld

20. december 2009

Lone Jakobsen

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg regner heller ikke med noget - tror hele tiden min mens. kommer, fodi jeg samtidig har de alm. mens.smerter. Det har jeg haft i 4 dage nu.

Her til morgen tog jeg en ny test. Den ultra-svage skyggestreg kom efter 4 min.

Så nu må jeg vidst bare vente. Det er jo først i morgen, jeg skal have min mens. Så må jeg bare

hvis den allerede kom efter 4 min vil jeg mene at den er god nok

Anmeld

20. december 2009

mortil4dejligepiger

Lige efter jeg havde skrevet i morges, var jeg ude og tisse og fik lidt blod på papiret .

Jeg har kun blødt meget, meget lidt i dag. Ikke rødt blod - men mere brunligt.

Jeg er meget forvirret over min krop lige nu. Hvad sker der? Er jeg ved at få mens. som forventet og så starter den bare lidt mærkeligt? Er jeg ved at abortere? Eller er jeg gravid og har bare blødt lidt, som det kan ske?

Jeg håber, jeg i morgen enten slet ikke bløder () eller at jeg får min mens. rigtigt () . Bare ikke det her tvetydige uklare noget

Anmeld

20. december 2009

Kløver

mortil3dejligepiger skriver:

Ja, jeg kan melde mig på banen som én af dem, der går og venter på mens. Jeg forventer min mens. på mandag. Kom til at teste i onsdags... Ret dumt egentlig, da jeg kun ville være 3+2 da, hvis jeg er gravid. Og oddsene for en positiv test da, er jo meget lille! Testen viste også bragende negativ. Havde den liggende et par dage. Den ændrede sig ikke - bare negativ!

Nå, men jeg kom så til at test igen her til morgen . Testen var igen bragende negativ! Tjekkede 5 min efter og ½ time efter - negativ! Men her 3 timer efter kiggede jeg for sjov lige på den igen, da jeg ville smide den ud. Da var den med en ultra svag (!!!) skyggestreg. Hm...

Jeg har de vildeste mens.smerter og føler mens kommer når som helst! Har haft den sådan både i går og i dag.

Jeg ved godt, der står, at man ikke kan aflæse resultat så lang tid efter! At man skal gøre det efter 5 min. Men mit soørgsmål til Jer er:

Er der nogen af Jer der har prøvet lignende og ikke være gravid?

God weekend!

ja desværre, tror ikke du skal håbe for meget, man kan nok ikke regen med det, som de skriver. håber på det er lykkedes for jer, men det er nok det vi allesammen gør, tester for tidligt pga manglende tålmodighed, og tror desværre man får flere skuffelser, jeg vil prøve næste gang at holde mig i skindet og vente med at teste til jeg er nogle dage over lutheralfasen (tror det er det den hedder, den mellem ÆL og mens)

vil du være helt sikker så tag en test igen i morgen tidlig og håbe på positivt resultat

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.