Prisen går til mor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. december 2009

hc=k

Husker i hver dag at fortælle dem i elsker hvor meget de betyder for jer??

Jeg fortæller hver dag min kæreste at jeg elsker ham og ham til mig, men er det ikke lidt bare en selvfølge at man siger det?? Det er lidt som at være sulten det kommer hver dag og når så man bliver bekræftiget i at man er elsker så bliver man mæt indtil næste gang.

Noget der virkelig betyder meget for mig er at huske at sige til min mor at jeg elsker hende. Jeg fortæller hende at jeg savner hende, at jeg elsker hende, at jeg er taknemmelig for at hun er den hun er og at hun altid er der når jeg har brug for hende.

Hvis jeg kunne nominere nogle til en pris så skulle det være min mor.

Hvem ville du nominere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

UngMor83

Helt klart mine forældre

Anmeld

19. december 2009

otlitrom

Min far!

Min mor har altid været fraværende og psykisk kan hun vende på en time. Min far har altid hjulpet mig, når der har været problemer, de fleste med min mor. Når pengene har været små, eller når jeg har haft det skidt! Han er den jeg kan tale om alt med, og han holder tæt, hvilket min mor aldrig har gjort. Jeg er det eneste barn, og har boet alene med ham i mange år. Derfor kender vi hinanden så godt. Jeg sætter stor pris på ham, og taler næsten dagligt i telefon med ham, hvilket min kæreste synes er liiidt spøjst. Men sådan er vi! Vi er hinandens familie.

Prisen skulle altså gå til min dejlige far!

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Mine pris skulle gå til:

Trine Trille

Selvom jeg ikke kender hende irl. er hun i min verden, den mest fantastiske kvinde.

-Og så min mor skulle ha´en pris, fordi hun har fået mig, og altid er der for mig og Malucca.

Anmeld

19. december 2009

memuffin

min stedmor som har været der for mig siden den første dag vi så hinanden

Anmeld

19. december 2009

oo

malucca09 skriver:

Mine pris skulle gå til:

Trine Trille

Selvom jeg ikke kender hende irl. er hun i min verden, den mest fantastiske kvinde.

-Og så min mor skulle ha´en pris, fordi hun har fået mig, og altid er der for mig og Malucca.

GISP! jeg fik et helt sug i maven da jeg så det herhvor er du skøn!

men vi er jo navnesøstre, hvilket faktisk er næsten ligesom tvillingesøstre, så jeg kan kun sige DITTO! og jeg ELSKER dig

hmmm...hvis jeg skulle nominere nogen så skulle det være en god håndfuld navlestrengstøser OG baby.dk tøser der har hjulpet mig igennem det sværeste år nogensinde og som har været de eneste jeg har følt jeg kunne tale helt ærligt til og blive forstået, hørt og få trøst hos

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Trine Trille skriver:

GISP! jeg fik et helt sug i maven da jeg så det herhvor er du skøn!

men vi er jo navnesøstre, hvilket faktisk er næsten ligesom tvillingesøstre, så jeg kan kun sige DITTO! og jeg ELSKER dig

hmmm...hvis jeg skulle nominere nogen så skulle det være en god håndfuld navlestrengstøser OG baby.dk tøser der har hjulpet mig igennem det sværeste år nogensinde og som har været de eneste jeg har følt jeg kunne tale helt ærligt til og blive forstået, hørt og få trøst hos

Anmeld

19. december 2009

Jules

Puh... Syntes der er så mange der burde have den pris af mig! Men i år er den største hjælp og nyt venskab som forhåbentlig vil vare forevigt gå til vores "naboer" Rasmus og Ann-Kathrine(December86) og deres sønne datter Emma!

De har hjulpet os så meget med vores overetage og sørget for at vi har fået nogle helt fantastiske venlige og dejlige mennekser i vores liv!

Anmeld

19. december 2009

Becks

Min veninde, mor til min gudsøn på snart 21 mdr

Hun har altid været der for mig, i de snart 8 år vi har været veninder. Da min mor smed mig ud, ofrede min veninde sit soveværelse og lod mig flytte ind hos hende, hun sov så selv i stuen. Jeg boede der i 1½ år  Vi har været igennem op og nedture, men har klaret dem alle. Jeg elsker hende virkelig højt!

Den dag hun fik afvide, at hun ventede min dejlige gudsøn, fik jeg afvide, at jeg ikke kunne få børn, og hun var der for mig og støttede mig, selvom hun burde have glædet sig over sin største lykke  Vi er der for hinanden, hun lytter til mig, når alt det med min mor og farfar fylder rigtig meget og når jeg er nede og vende, jeg var der for hende, da hun fik en fødsels depression.. Vi er sammen minimum 3 gange om ugen.

Så prisen går til min skønneste veninde - Jordens dejligste mor

Hvis jeg kunne give én til, skulle det være til min far og papmor! Elsker dem så højt og jeg ved at jeg altid kan komme til dem!!

Anmeld

20. december 2009

Ann-

Jules skriver:

Puh... Syntes der er så mange der burde have den pris af mig! Men i år er den største hjælp og nyt venskab som forhåbentlig vil vare forevigt gå til vores "naboer" Rasmus og Ann-Kathrine(December86) og deres sønne datter Emma!

De har hjulpet os så meget med vores overetage og sørget for at vi har fået nogle helt fantastiske venlige og dejlige mennekser i vores liv!

får helt tårer i øjene..

hvor er du sød..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.