Er der ikke en streng regel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Mira0911

Om fyrværkeri? Butikkerne må da ikke allerede sælge det nu?

Synes jeg har hørt for et par år siden eller tidligere, at reglen, var atman først måtte sælge fyrværkeri dagen før nytårsaften noget i den stil...

Nogen der har styr på det?

Hvis det først er der omkring de må sælge det, SÅ er der godt nok enormt mange butikker som skal have en bøde....

Er jeg forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

SaNiNa

man må sælge fra 1 dec til 31 dec

http://www.politi.dk/da/borgerservice/fyrvaekeri/

Anmeld

19. december 2009

Sees

MoarJ skriver:

Synes jeg har hørt for et par år siden eller tidligere, at reglen, var atman først måtte sælge fyrværkeri dagen før nytårsaften noget i den stil...

Hvis det først er der omkring de må sælge det, SÅ er der godt nok enormt mange butikker som skal have en bøde....

Er jeg forkert på den?

Sidst jeg hørte om det, måtte man sælge fyrværkeri fra den 14. dec. eller fra 3. søndag i advent.

Anmeld

19. december 2009

LinLin

MoarJ skriver:

Er jeg forkert på den?

SYnes også der var noget sidste år om at det først var efter jul... Men det gælder åpenbart ikke i året

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Så var jeg forkert på den...

Anmeld

19. december 2009

CamillaT89

Er det ikke otte dage før nytår?

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Har godt nok været inde og læse via linket... Så er det da lavet om siden sidste år så...

Anmeld

19. december 2009

BK

Man må godt købe fyrværkeri, men man må ikke affyre det før d. 31. dec. og så skal man jo lige huske at der også er regler for hvor mange kilo man må transportere...

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Klock skriver:

Man må godt købe fyrværkeri, men man må ikke affyre det før d. 31. dec. og så skal man jo lige huske at der også er regler for hvor mange kilo man må transportere...

kg? Det er da også nyt eller? Har det altid været sådan?

Anmeld

19. december 2009

BK

Sådan har det været siden Seest, så vidt min hjerne lige kan huske.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.