Spørgsmål omkring cyklus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Trolde_mor

Så har jeg et nyt spørgsmål til alle jer kloge Quinder her på baby.dk

Sidste gang rykkede min mens sig i 6 dage (gik over tid), betyder det så at hele min cyklus nu har rykket sig? Skulle nemlig have haft mens for 4 dage siden, men har min cyklus rykket sig skal jeg først have den om 2 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

MaleneG

Senia skriver:

Så har jeg et nyt spørgsmål til alle jer kloge Quinder her på baby.dk

Sidste gang rykkede min mens sig i 6 dage (gik over tid), betyder det så at hele min cyklus nu har rykket sig? Skulle nemlig have haft mens for 4 dage siden, men har min cyklus rykket sig skal jeg først have den om 2 dage..

det er svært at sige om det er din cyklus som bare har rykket sig, eller om du bare var uheldig at gå over tid sidste gang.

Hvis jeg var dig ville jeg gå ud fra at du blot gik over tid sidste gang, og så ellers bare holde øje med om det sker gentagne gange, for hvis det gør det er det højst sandsynlig din cyklus som har forskubbet sig

Anmeld

19. december 2009

Trolde_mor

MaleneG skriver:

det er svært at sige om det er din cyklus som bare har rykket sig, eller om du bare var uheldig at gå over tid sidste gang.

Hvis jeg var dig ville jeg gå ud fra at du blot gik over tid sidste gang, og så ellers bare holde øje med om det sker gentagne gange, for hvis det gør det er det højst sandsynlig din cyklus som har forskubbet sig

Det gør jeg bare så

Tak, for dit svar Malene

Anmeld

20. december 2009

Trolde_mor

Men kan ikke lade være med at tænke på om det kan lade sig gøre at den skubber sig?

Og hvornår skal jeg så evt. teste for en mulig graviditet?

Anmeld

20. december 2009

Skytten0111

Hej..

Jeg tror bare at du kan teste om 2-5 dage hvis din mens stadig udebliver, men det sker jo at man går et par dage over tid. Men så er der måske gevinst.. Men altså det er jo stadig ikke sikkert at den viser positiv allerede der hvis den nu skulle være der..

Held og lykke

Knus skytten

Anmeld

21. december 2009

Trolde_mor

Skytten0111 skriver:

Hej..

Jeg tror bare at du kan teste om 2-5 dage hvis din mens stadig udebliver, men det sker jo at man går et par dage over tid. Men så er der måske gevinst.. Men altså det er jo stadig ikke sikkert at den viser positiv allerede der hvis den nu skulle være der..

Held og lykke

Knus skytten

Tak for dit svar skytte...

Kunne godt ske jeg skulle prøve at teste.. Men ja, som du siger kan der jo godt gå lidt tid før Hcg - tallet er højt nok til at blive registreret på en graviditetstest.

Og tak.. kunne nu være dejligt hvis vi er så heldige at være gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.