Av av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2009

frk andreasen

jeg har så ondt i min navle og rundt om den.. kan ikke huske at jeg havde det i min første graviditet..

nogen der har ondt i deres navle?

min navle popper altid ud, også når jeg ikke er gravid...

kram tanja 26+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

MissMikkelsen

Jeg har også ondt i/omkring min navle men det ser også ud som om den er ved at poppe ud.

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

MissMikkelsen skriver:

Jeg har også ondt i/omkring min navle men det ser også ud som om den er ved at poppe ud.

sådan det små stikker omkring navlen når du trykker?

Anmeld

19. december 2009

Bare mig..

Jeg kigger lige med, for her er det det samme. Det er som om min navle også er på "vej ud", men kun foroven, hvor min piercing har været. Men her stikker det også, også når man sætter fingeren derpå, hvis i forstår og ellers klør det rundt om navlen.

Marikka 19+2

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

marikka skriver:

Jeg kigger lige med, for her er det det samme. Det er som om min navle også er på "vej ud", men kun foroven, hvor min piercing har været. Men her stikker det også, også når man sætter fingeren derpå, hvis i forstår og ellers klør det rundt om navlen.

Marikka 19+2

det har også kløet omkring min navle de sidste uger..

hmm mærkeligt at der ikke står noget om det nogen steder.. har prøvet at google kigget i bøger osv.

Anmeld

19. december 2009

Bare mig..

frk andreasen skriver:

det har også kløet omkring min navle de sidste uger..

hmm mærkeligt at der ikke står noget om det nogen steder.. har prøvet at google kigget i bøger osv.

Jeg kan heller ikke finde det nogen steder, og har forhørt mig lidt, men der er ikke rigtig nogen omkring mig der kan svarer på hvorfor. Det er første gang for mig, så jeg aner ikke hvad det er eller om det er normalt. Je håber lidt påder måske er nogen kloge hoveder der kan besvare dit indlæg  

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

marikka skriver:

Jeg kan heller ikke finde det nogen steder, og har forhørt mig lidt, men der er ikke rigtig nogen omkring mig der kan svarer på hvorfor. Det er første gang for mig, så jeg aner ikke hvad det er eller om det er normalt. Je håber lidt påder måske er nogen kloge hoveder der kan besvare dit indlæg  

det er min 2 graviditet men jeg mindes ikke jeg havde ondt 1 gang

så håber også der sidder nogen derude der kan forklare det...

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

ingen der ved det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.