Den dårligste mor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2009

JustAnotherName

Idag lykkedes det så for mig at kvalificere mig som kandidat til titlen :
"verdens dårligste mor"

Jeg tænkte at nu måtte jeg endelig passe på at det ikke skete, og så skete det alligevel ......sådan et pjok jeg er!

Jeg ville lige spæne ind og købe suttehoveder til en sutteflaske (jeg forsøger at lære Celina at tage flaske, så hun kan blive passet ude nytårsaften ...men det går IKKE ret godt med det - nå, men det var en sidebemærkning!)
Jeg tager min taske og smækker dørene. Og med det samme jeg dykker min hånd ned i lommen og mærker at den er tom, så ved jeg at den er gal og jeg har dummet mig .....nøglen er INDE i bilen sammen med mine unger, og jeg har netop klappet den sidste dør i ....LÅST

Jeg leder fuldstændigt panisk i min taske efter min ekstra-nøgle, og finder alverdens andet ragelse. FÅRG!!!
Kenneth er på døgnvagt, men til mit store held (i uheld) er jeg ikke ret langt fra hans job (kun fordi ham som han arbejder for flyttede for en uge siden).
Så jeg ringer til ham, og han kan heldigvis få lov til at lave et lynhurtigt smut over til mig med hans nøgle ....PUUHA!
De må ellers slet ikke forlade ham de passer, da han er respiratorbruger og skal dækkes i døgndrift. Så jeg må lige have sagt pænt tak til ham også.

Celina var møgtræt og sad inde i bilen og vrælede, så jeg gøglede rundt i ventetiden og sagde vrisle-lyde med munden, mens mine fingre hoppede og dansede på bilruderne for at underholde dem derinde.. Der gik heldigvis ikke ret lang tid fra jeg smækkede døren til Kenneth var der med en nøgle.

JEG TJEKKER ALTID LOMMEN FØRST EN ANDEN GANG!!!

Så fik jeg mig en rigtig grim lærestreg. Og godt at omstændighederne var som de nu var denne gang. For tænk hvis jeg havde parkeret et rigtig langt-væk sted, hvor der kunne gå lang tid før jeg kunne gøre noget ...puha altså.
Jeg rystede på hænderne og havde det så skidt i de cirka 7 minutters tid, hvor pigerne sad for sig selv inde i bilen.
Men de har jo heldigvis ikke anet noget som helst. Bianca sad og grinede ud til mig.

Men jeg håber godt nok, at det var både første, sidste og eneste gang at jeg skulle begå sådan en brøler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Idag lykkedes det så for mig at kvalificere mig som kandidat til titlen :
"verdens dårligste mor"

Jeg tænkte at nu måtte jeg endelig passe på at det ikke skete, og så skete det alligevel ......sådan et pjok jeg er!

Jeg ville lige spæne ind og købe suttehoveder til en sutteflaske (jeg forsøger at lære Celina at tage flaske, så hun kan blive passet ude nytårsaften ...men det går IKKE ret godt med det - nå, men det var en sidebemærkning!)
Jeg tager min taske og smækker dørene. Og med det samme jeg dykker min hånd ned i lommen og mærker at den er tom, så ved jeg at den er gal og jeg har dummet mig .....nøglen er INDE i bilen sammen med mine unger, og jeg har netop klappet den sidste dør i ....LÅST

Jeg leder fuldstændigt panisk i min taske efter min ekstra-nøgle, og finder alverdens andet ragelse. FÅRG!!!
Kenneth er på døgnvagt, men til mit store held (i uheld) er jeg ikke ret langt fra hans job (kun fordi ham som han arbejder for flyttede for en uge siden).
Så jeg ringer til ham, og han kan heldigvis få lov til at lave et lynhurtigt smut over til mig med hans nøgle ....PUUHA!
De må ellers slet ikke forlade ham de passer, da han er respiratorbruger og skal dækkes i døgndrift. Så jeg må lige have sagt pænt tak til ham også.

Celina var møgtræt og sad inde i bilen og vrælede, så jeg gøglede rundt i ventetiden og sagde vrisle-lyde med munden, mens mine fingre hoppede og dansede på bilruderne for at underholde dem derinde.. Der gik heldigvis ikke ret lang tid fra jeg smækkede døren til Kenneth var der med en nøgle.

JEG TJEKKER ALTID LOMMEN FØRST EN ANDEN GANG!!!

Så fik jeg mig en rigtig grim lærestreg. Og godt at omstændighederne var som de nu var denne gang. For tænk hvis jeg havde parkeret et rigtig langt-væk sted, hvor der kunne gå lang tid før jeg kunne gøre noget ...puha altså.
Jeg rystede på hænderne og havde det så skidt i de cirka 7 minutters tid, hvor pigerne sad for sig selv inde i bilen.
Men de har jo heldigvis ikke anet noget som helst. Bianca sad og grinede ud til mig.

Men jeg håber godt nok, at det var både første, sidste og eneste gang at jeg skulle begå sådan en brøler 

Puha sikke en forskrækkelse. Men hvor var det godt at Kenneth havde mulighed for lige at smutte forbi med en anden nøgle.
Så er det man virkelig håber man har lært af sin fejl

Anmeld

19. december 2009

oo

søde søde søde du! den oplevelse nominere dig ikke til "Verdens Dårligste Mor" - nok nærmere til "Verdens Mest Uheldige Mor" eller "Verdens Mest Fortvivlede Mor", men ABSOLUT ikke verdens dårligste mor!

- for at komme derhen skulle du jo have taget indesmækningen som en uventet fridag til mor og være taget på shopping mens de to poder sad derinde og kukkelurede

Anmeld

19. december 2009

Bondepigen

Enig med Trille. Det var et uheld og kan ske for alle. Men godt at Kenneth var så tæt på, og kunne få lov at gå.

Du er en GOD mor, der elsker sine børn ud over alle  grænser. Det mærker man tydeligt i alle dine indlæg!!!

Anmeld

19. december 2009

JustAnotherName

Hvor er I søde. Tak for de trøstende ord.

Jeg ved godt at man ikke bliver en dårlig mor af at dumme sig og lave uheldigheder. Men puha hvor får man lige sat tankerne igang og mødt sin frygt og dårlige samvittighed.

Jeg blev så irriteret på mig selv, da jeg stod der og var smækket ude.
Ja, jeg var vist mere smækket ude, end pigerne var smækket inde, hehe.
For jeg havde LIGE tænkt ved mig selv, at nu skulle jeg passe på, at det ikke skete, og minuttet efter så gør jeg lige netop dét alligevel. FJOLS!

Men ja, der gik heldigvis ikke lang tid, og ingen led overlast.
Så det var heldigvis ikke så galt som det kunne være.
Og gid det aldrig sker igen!

Anmeld

19. december 2009

JustAnotherName

bondepigen skriver:

Du er en GOD mor, der elsker sine børn ud over alle  grænser. Det mærker man tydeligt i alle dine indlæg!!!

Hvor er det sødt skrevet. Tak skal du have 

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Bianca-musen har med garenti hygget sig, og synes det var rigtig sjovt at se mor tosse rundt udenfor bilen, og banke på ruden og sige sjove lyde osv.

Anmeld

19. december 2009

anna-jonas

Du er da bestemt ikke en dårlig mor, blot et menneske..............

Men kan godt forstå hvis du var ved at gå i panik.........det er ikke en rar sit. at stå i. Godt at farmand var så tæt på.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.