Tur til vagtlægen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. december 2009

MORJESPERSEN

Så har pigerne fået sig en gang influenza..... og de har bare feber.. har lige taget Amalie´s 39,7 det syndes jeg er meget, har givet hende en stik pille... men er lidt nevøs. Hvornår er den for høj, skal jeg ringe til vagt lægen igen hvis den kommer over 40? Lille laura sover sødt mens Amalie bare græder.... puha ikke nemt, det er første gang de sådan er rigtig rigtig syge..... jeg er tror jeg tager pigerne med i seng..

Bare lidt her fra en nevøs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Milka

ring igen hvis den kommer op på 40, det ville jeg absolut gøre. og rigtig god ide at tage dem med i seng. god bedring med dem. det er hårdt når begge er syge!

Anmeld

18. december 2009

NaFe

Åhhhh ha...lyder ikke godt. Men ville os ringe vis den kommer over 40.... Men tag du dem med ind i din seng og putte... Håber feberen snart falder... go bedring knus

Anmeld

19. december 2009

Milka

hvordan gik natten – og hvordan har pigerne det i dag?

Anmeld

19. december 2009

JustAnotherName

Øv, stakkels små puslinge 

Håber det gik ok i nattens løb, og at de allerede er i bedring ??

Rigtig god bedring 

Anmeld

19. december 2009

MORJESPERSEN

Det var bare en lang nat, de sov inde hos os men ikke på noget tidspunkt samtidigt. Amalie har 39,4 så hun har fået endnu en stik pille, Laura ser ud til at have det bedre end søster men er helre ikke feber fri hun har 38,7 så de er lige blevet puttet for at se om de kan sove og det vil jeg også... Heldigvis har jeg bare verdens bedste mand han tog pigerne her kl 6 til morgen så kunne jeg lige sove et par time....

Kan høre der er ro inde hos pigerne så jeg vil ind og zzzzzzzzzzzzzzzzzzz håber de snart er friske igen for mangler at nå en masse inden jule aften.

Anmeld

19. december 2009

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Det var bare en lang nat, de sov inde hos os men ikke på noget tidspunkt samtidigt. Amalie har 39,4 så hun har fået endnu en stik pille, Laura ser ud til at have det bedre end søster men er helre ikke feber fri hun har 38,7 så de er lige blevet puttet for at se om de kan sove og det vil jeg også... Heldigvis har jeg bare verdens bedste mand han tog pigerne her kl 6 til morgen så kunne jeg lige sove et par time....

Kan høre der er ro inde hos pigerne så jeg vil ind og zzzzzzzzzzzzzzzzzzz håber de snart er friske igen for mangler at nå en masse inden jule aften.

Nååh, hvor er det synd.
Og hårdt som forældre med syge børn og minus sammenhængende søvn.
Rigtig god bedring!

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Håber land-bøtterne er bedring her til aften.??

Anmeld

19. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Håber land-bøtterne er bedring her til aften.??

nix, eller Amalie har det lidt bedre Laura er ved at topppe nu med 39,5. Det er bare mega hårdt, for man har hele tiden en baby på armen... så jeg er helt øm i kroppen... men Mikael har lavet aftens mad i dag og har hjulpet rigtig meget med pigerne, men men men de er lige kommet der til hvor det kun er mor der kan bruges.... Nu vil jeg til at nyde aftens maden sammen med min kære mad og nyde roen de sover heldigvis nu....

Et rigtig godt billede du har af Malucca  med nissehue på

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

nix, eller Amalie har det lidt bedre Laura er ved at topppe nu med 39,5. Det er bare mega hårdt, for man har hele tiden en baby på armen... så jeg er helt øm i kroppen... men Mikael har lavet aftens mad i dag og har hjulpet rigtig meget med pigerne, men men men de er lige kommet der til hvor det kun er mor der kan bruges.... Nu vil jeg til at nyde aftens maden sammen med min kære mad og nyde roen de sover heldigvis nu....

Et rigtig godt billede du har af Malucca  med nissehue på

Oh no. hvor øv altså... Godt Soen er hjemme og hjælpe til.

Bon appetit, og giv så lige land-bøtterne et god bedrings kram fra os.

Ps. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.