For hulan han er for lækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Tina2

Znuzke skriver:

Kan vi ikke slå om det?? Sten, saks papir.....

Nul du, jeg har spidse albuer, så du er EFTER mig;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

ekzunz

Tina2 skriver:

Nul du, jeg har spidse albuer, så du er EFTER mig;-)

Så pyt da, nu skal jeg jo også giftes med ham, så du kan da godt få lov at nive ham i måsen en enkelt gang.....

Anmeld

19. december 2009

Tina2

Znuzke skriver:

Så pyt da, nu skal jeg jo også giftes med ham, så du kan da godt få lov at nive ham i måsen en enkelt gang.....

He he, det er jo sleeeeet ikke nok for mig......  Jeg hapser ham lige hele natten, så kan du få ham bagefter

Anmeld

19. december 2009

ekzunz

Tina2 skriver:

He he, det er jo sleeeeet ikke nok for mig......  Jeg hapser ham lige hele natten, så kan du få ham bagefter

Ha Ha - Rikke og Tina 14 år igen..... Kunne lige se os stå og skrige foran scenen....

Og ok - så får du bevilliget en hel nat.....bare husk at jeg skal ha' ham igen......

Anmeld

19. december 2009

Tina2

Znuzke skriver:

Ha Ha - Rikke og Tina 14 år igen..... Kunne lige se os stå og skrige foran scenen....

Og ok - så får du bevilliget en hel nat.....bare husk at jeg skal ha' ham igen......

Det er faktisk "Tina- 16 år" for det minder mig om da jeg var til NKOTB-koncert, blev nærmest slået omkuld flere gange i den overdrevne mængde af teenagetøser der stod foran hotellet og til koncerten, total kold i røven, op igen og mase sig frem uden hensyn til NOGEN som helst andre end en selv;-)

Var bare MEEEEEEGA fan og alt mit skubben og masen hjalp heldigvis så meget at jeg fik fat i min favorit- fik faktisk fat i hans hår da han steg ud af bilen og nåede at kysse ham på kinden hvorefter en stor sort bodyguard tog fat i mig og kylede mig bagud.... Mærkede intet da jeg faldt, jeg var i den 7. himmel!!!!!  Ha ha ha! Ja, det var dengang......!

Men tror faktisk godt "lidt" af det ku komme op i mig igen hvis det nu var Robbie, ha ha ha!!!!!

Anmeld

19. december 2009

bette

Ansemusen skriver:

Ej jeg synes simpelthen han er SÅDAn en opblæst nar og ikke særlig køn! Tænder mig overhovedet ikke! Sjovt som vi alle er så forskellige

hørt hørt.-. total enig

Anmeld

19. december 2009

malou

Znuzke skriver:

Sidder og ser Robbie - og smelter...... 

Han er bare mums!!!!!!

Men mon ikke det er hans underligste interview til dato???

Super lækker.... og mere og mer jo ældrere han bliver og jo flere tatos han får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.