Nogle gaveidéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Ranarupta

Min bedste veninde har været ude at rejse jorden tynd med sin kæreste i et år. 
Jeg har savnet hende helt vildt og vil gerne give hende en lille gave til jul. Normalt giver vi ikke hinanden gave til jul - det er mere, hvis vi lige falder over et eller andet, den anden vil elske...

Vi kan godt lide at gå en lang tur sammen, tage på café, i biffen og ellers bare hygge os.  
Ville det være en hyggelig gave at få, hvis hun får et gavekort til en tur i Zoo med mig og baby, når jeg engang har født til sommer? Med en efterfølgende tur på café... For dér kan vi rigtigt få sludret. 
Eller er det bedre med en bif-tur - bare hende og jeg?

Eller har I helt andre idéer?

/Karina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

mama09

Ranarupta skriver:

Jeg har savnet hende helt vildt og vil gerne give hende en lille gave til jul. Normalt giver vi ikke hinanden gave til jul - det er mere, hvis vi lige falder over et eller andet, den anden vil elske...

Vi kan godt lide at gå en lang tur sammen, tage på café, i biffen og ellers bare hygge os.  
Ville det være en hyggelig gave at få, hvis hun får et gavekort til en tur i Zoo med mig og baby, når jeg engang har født til sommer? Med en efterfølgende tur på café... For dér kan vi rigtigt få sludret. 

/Karina 

Synes det med zoo tur eller en cafe tur jer 3 lyder rigtig hyggeligt

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

synes da det lyder som en kanon idé!

Jeg ville blive smadder glad

Anmeld

18. december 2009

MM1987

Jeg gav faktisk noget ligende til min kæreste i 4-års dags gave...

Jeg gav en brunch med bobler og en tur i zoo (oplevelses dag) som de her gavekort...smartbox hedder de...

Synes det er en super ide...

Anmeld

18. december 2009

otlitrom

Ranarupta skriver:

/Karina 

Det lyder rigtig hyggeligt og personligt. Jeg ville elske at få sådan en gave af en veninde!

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Ihh, det er dejligt at høre! Det vil jeg gøre så! 
Tak for jeres inputs!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.