hvis min svigermor var en filmfigur......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. december 2009

BOBS

var hun cruella devil fra den med alle dalmatinerne! og min egen mor lidt ala hende fra den kroniske uskyld

hvad med jeres...sådan en fradag aften hvor jeg ikke gider rydde mere op eller pakke flere gaver ind, og manden bare er travlt optaget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

BOBS

og kunne selvfølgelig godt tænke mig at høre om POSITIVE filmfigurer, så jeg kan sidde her og misunde lidt

og de mindre positive, så jeg ikke føler mig helt alene

Anmeld

18. december 2009

MM1987

BOBS skriver:

og kunne selvfølgelig godt tænke mig at høre om POSITIVE filmfigurer, så jeg kan sidde her og misunde lidt

og de mindre positive, så jeg ikke føler mig helt alene

The kartoffel woman...

Min kæreste er fra jylland og jeg fra sjælland (og vi bor på Fyn)...

Så kan være jeg synes det er værre end det egentlig er...

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Min mor? Hm... Ja, kan faktisk ikke komme på en film. Måske du kan?

Min mor er souschef på et bocenter for psykisk syge, hun har fire døtre, har børn i weekendpleje, er lige valgt ind i byrådet under kommunalvalget og så er hun igang med en uddannelse á la HD. I sin sparsomme fritid er hun begyndt at strikke bunker af tøj til sit kommende første barnebarn.
Hun er ret sej! Så måske en slags moderne Wonderwoman? 

Svigermor? Aner det heller ikke. Hun er en pudsig størrelse. Hun er enormt sød, men også meget glad for offerrollen... Hun har tre børn, arbejder på et grøntsagspakkeri og bor på landet med min svigerfar og deres hund. Nå ja, hun har omkring 60 orkidéer i deres lille hus... Forslag? 

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Mia Maia skriver:

The kartoffel woman...

Haha! OOOOOOOLUF! 

Anmeld

18. december 2009

oo

The kartoffel woman...

aj hvor sjovt! min mand er nordjyde og jeg er københavner og vi bor på fyn

min svigermor var helt bestemt Getrud og min svigerfar var helt bestemt Oluf...han hed faktisk Oluf!! men de er begge to døde og det er kun min svigermor jeg har mødt og hende mødte jeg kun to gange, desværre.

min egen mor er nok moderen i erling jepsens "kunsten at græde i kor" og min far er nok Jack Nicholson i "Ondskabens Hotel"

Anmeld

19. december 2009

BOBS

Ranarupta skriver:

Min mor? Hm... Ja, kan faktisk ikke komme på en film. Måske du kan?

Min mor er souschef på et bocenter for psykisk syge, hun har fire døtre, har børn i weekendpleje, er lige valgt ind i byrådet under kommunalvalget og så er hun igang med en uddannelse á la HD. I sin sparsomme fritid er hun begyndt at strikke bunker af tøj til sit kommende første barnebarn.
Hun er ret sej! Så måske en slags moderne Wonderwoman? 

Svigermor? Aner det heller ikke. Hun er en pudsig størrelse. Hun er enormt sød, men også meget glad for offerrollen... Hun har tre børn, arbejder på et grøntsagspakkeri og bor på landet med min svigerfar og deres hund. Nå ja, hun har omkring 60 orkidéer i deres lille hus... Forslag? 

ja det må klart være wonderwoman ...din mor - er kun lidt misundelig

svigermor:idas mor fra krøniken!

Anmeld

19. december 2009

BOBS

Trine Trille skriver:

min svigermor var helt bestemt Getrud og min svigerfar var helt bestemt Oluf...han hed faktisk Oluf!! men de er begge to døde og det er kun min svigermor jeg har mødt og hende mødte jeg kun to gange, desværre.

min egen mor er nok moderen i erling jepsens "kunsten at græde i kor" og min far er nok Jack Nicholson i "Ondskabens Hotel"

vildt! ja så lyder gertrud og oluf som den rene fest! hi hi

Anmeld

19. december 2009

Corn

Tror min mor er sådan lidt snehvide agtig... Hun kan falde i snak med alle og alle synes hun er så sød og rar...

Min svigermor er nok lidt mere onde-stedmoder agtig... Det hele handler om hende og hende og hende og vi skal høre efter når hun taler, og hun afbryder hvis vi ikke siger noget hun finder interessant. Og hun bruger kun sine børnebørn hvis hun får noget ud af det, fx viser dem frem osv. Ellers ser vi hende ikke, selvom hun bor 1,5 km fra os....

Min svigerfar derimod er også ren snehvide... Ham elsker man bare og han ved ikke alt det gode han kan gøre.

Min far er Grumphy, den sure dværgog han ved det godt

Anmeld

19. december 2009

MM1987

Trine Trille skriver:

Ja det er altså lidt sjovt...

Og rart vi ikke er de eneste der er kommet frem til den konstellation, for synes tit folk kigger lidt sjovt (jeg kan ikke helt bebrejde dem) men det fungere meget godt for os...

Selvom jeg ikke altid er elle vild for min svigermor så er hun rigtig sød, og vil det bedste (bare helst på hendes måde), så er da glad for jeg stadig har hende...

Håber din mand synes han kan bruge din familie i stedet så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.