hvornår er man ''højgravid''??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

luckas-mor

baby2010 skriver:

Haha fedt spørgsmål - det har jeg også tænkt på.

Jeg betragter mig selv som højgravid nu. Jeg er i 30. uge nu, og der er 73 dage til termin (cirka ). Jeg tænker at højgravid er omkring 3. trimester og frem, da man jo reelt er i "sidste" fase...

jeg føler mig højgravid
men sys det er svært a sige om jeg selv er højgravid. jeg har ca 8uger til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Kender en person der mener man er højgravid når man der mellem 4- 6 mdr....

Det er hvert fald en som ikke har styr på alt det der, og som meget gerne vil være klog...

Helt klart 37+0

Sådan en kender jeg også  Ret belastende

Anmeld

20. december 2009

luckas-mor

Jeanne skriver:

gør jeg oss selv.. eller tror hun allerede mente hun var det efter 3 mrd,, lave noget ku hun hvertfald ikk, hun var jo  gravid sån nogle underlige damer ehehe

Anmeld

20. december 2009

baby2010

tasse skriver:

jeg føler mig højgravid
men sys det er svært a sige om jeg selv er højgravid. jeg har ca 8uger til termin

Du er da utvivlsomt højgravid! 

Anmeld

20. december 2009

luckas-mor

baby2010 skriver:

Du er da utvivlsomt højgravid! 

puhh mener min mor oss det er jo bar svært a sige det om sig selv hehe

Anmeld

20. december 2009

Mira0911

Jeanne skriver:

Det er rigtig belastende....

Anmeld

20. december 2009

Dictes mor

Jeg vil sige, at man er højgravid, når man går ind i tredje trimester ca. Sådan har jeg i hvert fald altid tænkt det.

Anmeld

21. december 2009

Gittemor09

Jeg vil give jer helt ret i at det er i uge 37/38 ca. men det er rigtig som i skriver at man føler det meget før...

min mor sagde til mig at jeg var blevet stor..!! men havde faktisk kun taget 6 kg. på..!!

kunne dog heller ikke lave noget pga. bækkenløsning.. men gjorde det lidt alligevel

Jeg fik min datter d. 24-09-09 på 2940 g og 48 cm.  og tabte de 6 kg. med det samme (ved godt det ikke har noget med emnet at gøre... men er stolt, så ville lige fortælle det også )

Anmeld

22. december 2009

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

Jeg vil give jer helt ret i at det er i uge 37/38 ca. men det er rigtig som i skriver at man føler det meget før...

min mor sagde til mig at jeg var blevet stor..!! men havde faktisk kun taget 6 kg. på..!!

kunne dog heller ikke lave noget pga. bækkenløsning.. men gjorde det lidt alligevel

Jeg fik min datter d. 24-09-09 på 2940 g og 48 cm.  og tabte de 6 kg. med det samme (ved godt det ikke har noget med emnet at gøre... men er stolt, så ville lige fortælle det også )

sys det er flot 
jeg er en kæmpe allerede og har lagt 23kg på:s
og det er ikk fordi jeg æder helt vildt eller noget somhelst de er bar kommet bom!!
men uanset hva ska de nok ryge a med eller uden kamp

Anmeld

23. december 2009

Gittemor09

tasse skriver:

sys det er flot 
jeg er en kæmpe allerede og har lagt 23kg på:s
og det er ikk fordi jeg æder helt vildt eller noget somhelst de er bar kommet bom!!
men uanset hva ska de nok ryge a med eller uden kamp

Jeg spiste rigtig meget, og hele tiden.. var evig sulten... men tog bare ikke mere på..!! sys virkelig det er dejligt... og egentlig heller ikke de værste strækmærker... men lidt er der da..!!

ja, du kan sagtens tabe dem igen.. min søster tog det samme på.. og de er tabt igen... plus lidt mere..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.