Har været forbi en fotograf ...igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

JustAnotherName

Det var også sådan en fotograf i centret i Aalborg forleden, hvor man også kunne få et billede for 20 kr?

Jeg spurgte om han ikke kunne gi mig et godt tilbud på 2 -3 billeder,  så fik også 3 for 50 kr, special tilbud til mig, sagde han.. hehe hmmm måske vi 2 bare er nemme at narre?? tror han var fra københavn eller omegn, lød sårn ??

Det ER den samme. For han havde nemlig københawner-accent. Hehe.

Han fortalte også at han kom ALLE mulige steder. Primært i det nordjydske og så i Århus. Og han havde et andet bi-job som klovn.

Han har nok lavet dette "særlige tilbud" en del gange ....eller også er vi to bare HELT specielle    Hæhæ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

JustAnotherName

bondepigen skriver:

Aarj, hvor er de altså dejlige. Og så den måde de sidder og holder ved hinanden på.... vildt kært.

Bianca så simpethen så stolt ud. Der var en masse VILDT nuttede billeder, hvor Bianca trak Celina ind til sig og ét hvor hun lænede sig frem og kyssede hende. Men desværre kiggede Celina væk eller lukkede øjne eller andet. Så dette endte med at være dét, som jeg synes var bedst.

Tak for de søde ord 

Anmeld

18. december 2009

JustAnotherName

Ranarupta skriver:

Ja, de er godt nok kære!! 

Tak skal du have 

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

Det var også sådan en fotograf i centret i Aalborg forleden, hvor man også kunne få et billede for 20 kr?

Jeg spurgte om han ikke kunne gi mig et godt tilbud på 2 -3 billeder,  så fik også 3 for 50 kr, special tilbud til mig, sagde han.. hehe hmmm måske vi 2 bare er nemme at narre?? tror han var fra københavn eller omegn, lød sårn ??

Det var nok Gabriel, der var ude i centret.

Han er så sød og rar. (Jeg får også speciel priser )

Hvis man melder sig på deres hjemmeside, kan man også få det billigere. Ved at printet siden ud, når de er her.

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Ude i "BabySam" var der en fotograf som tog billeder.Det tog maks et minut.
Og der var flere søde imellem ...bla. ét hvor Bianca kysser Celina 

Så de kan hurtigt gøre én fattige de fotografer, fordi det er så svært at vælge ....eller rettere at fra-vælge!!
Men jeg skulle bare have et enkelt ...som farmand intet aner om.
Og jeg besluttede mig for dette :

Åh de er bare så dejlige.

Det bliver Kenneth helt sikker super glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.