Vil i ikke krydse fingre med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Vingummien

og håbe Emil ikke er syg jule aften det syntes jeg ikke han har fortjent efter alt det sygdom.

Blev nødtil at hente ham i vuggestuen idag da han var blevet meget syg og de havde givet ham hans medicin, han har de sidste par dage fået det mindst 4 gange om dagen. Og de har jo sagt at hvis det ikke bliver bedre så skal han indlægges og det ønsker jeg bare ikke.

Det eneste positive ved det er at hhan elsker at sidde og få en laaaaaaang krammer helt vild tit eller bare sidde og putte ved mor, den sidde af det er hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

anna-jonas

Krydser alt hvad jeg har lært Sus....

Anmeld

18. december 2009

JustAnotherName

suanne85 skriver:

og håbe Emil ikke er syg jule aften det syntes jeg ikke han har fortjent efter alt det sygdom.

Blev nødtil at hente ham i vuggestuen idag da han var blevet meget syg og de havde givet ham hans medicin, han har de sidste par dage fået det mindst 4 gange om dagen. Og de har jo sagt at hvis det ikke bliver bedre så skal han indlægges og det ønsker jeg bare ikke.

Det eneste positive ved det er at hhan elsker at sidde og få en laaaaaaang krammer helt vild tit eller bare sidde og putte ved mor, den sidde af det er hyggeligt

G-G-G-GLÆDELIG JUL   

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Årh, det lille pus...

Rigtigt god bedring herfra 

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Jeg krydser  selvfølgelig osse, men hvad får han egentlig af medicin?? Altså hvad hedder det?

Anmeld

18. december 2009

mama09

suanne85 skriver:

tusind krydser

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Jeg krydser  selvfølgelig osse, men hvad får han egentlig af medicin?? Altså hvad hedder det?

Mange tak. Det han får nu hedder airomir

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Mange tak. Det han får nu hedder airomir

Ok så er det ikke det samme som Emma får. Hun får ventoline efter behov og flexotide forebyggende, og det tror jeg faktisk der virker... det forebyggende.

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ok så er det ikke det samme som Emma får. Hun får ventoline efter behov og flexotide forebyggende, og det tror jeg faktisk der virker... det forebyggende.

Det får han ikke endnu. Vi skulle se hvordan det kom til at gå kun med den her først. Og hvis  det så ikke hjælper ordentlig så skal han indlægges og så skal de finde ud af hvad han så skal have. Kan heller ikke forstå han ikke har fået forbyggende, men vi skal bruge den her til anfald og så fast morgen og aften.

Lige nu har han sovet 2½ time uden en lyd andet en snorken, det er nok det længste i flere dage uden han er vågnet ved det.

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Det får han ikke endnu. Vi skulle se hvordan det kom til at gå kun med den her først. Og hvis  det så ikke hjælper ordentlig så skal han indlægges og så skal de finde ud af hvad han så skal have. Kan heller ikke forstå han ikke har fået forbyggende, men vi skal bruge den her til anfald og så fast morgen og aften.

Lige nu har han sovet 2½ time uden en lyd andet en snorken, det er nok det længste i flere dage uden han er vågnet ved det.

Ok, vildt nok at han ligefrem skal indlægges før han kan få en forebyggende.

Emma fik først ventolinen, da hun hostede helt vildt om natten og så tit er syg. Hun skulle have den fast morgen og aften og efter behov. Da det slet ikke hjalp nok foreslog lægen flexotiden forebyggende morgen og aften, og ville så følge os tæt.

Hvis vi bliver nødt til at bruge ventolinen nu, (mere end to dage), så vil hun høre fra os, for så skal der ændres på dosis af flexotiden. Her virker det godt som det er nu... indtil videre. Heldigvis.

Håber I osse får noget der virker på Emil. Hoster han om natten osse, eller hvordan fandt I egentlig ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.