nogen med en lille med et flad hovde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
er der nogle her inde der har en lille med fladt hovede fordi den lille har en børne fys! hvad gør de ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Findusinde

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

hej
er der nogle her inde der har en lille med fladt hovede fordi den lille har en børne fys! hvad gør de ved det

Èr ikke helt med på hvad du mener? Har den lille en børne fys?

Hvis din dreng har fladt baghoved er det fordi at han ligger for meget på ryggen.. Så du skal være opmærksom på hvordan han ligger, og sørge for at variere således at han ligger med hovedet både til venstre og højre.. Og sørge for at ligge ham på maven...

Anmeld

19. december 2009

Nanna1985

Ja jeg har en datter med skæv nakke.. Vi har haft en børnefysiterapeut til at komme og kigge på hende og hun har givet os en masse øvelser.. Så går vi os til Kiropraktor med hende.. Hun har os fladt baghoved, det er kommet af at jeg ikk har været god nok til at ligge hende forskelligt, hendes er næsten rettet op nu og hun ligger skifte vis på hver side + meget på maven..

Anmeld

19. december 2009

otlitrom

Det er en god idé at tale med en fys, hvis der er en i området.. Eller læg ham på modsatte side, eller på maven, så det aflaster den plet, som er hans yndlngsstilling. Mener at det er indtil 6 mdr man har muligheder for at rette op pa det. derefter er der ikke så meget at gøre. Jeg har ikke selv barn, men har været i praktik i sundhedsplejen, og det er derfra jeg mener at kunne huske de ting. Tal med din SP om det, hun har helt sikkert mange gode råd.

Det er ikke unormalt, men hellere gribe det i opløbent, end inden det er for sent

Anmeld

19. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg spæg ikk om hvad man skal gør for jeg fået fat i sådan en børne fys men spøg hvad hun kan gør!

Anmeld

19. december 2009

otlitrom

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

jeg spæg ikk om hvad man skal gør for jeg fået fat i sådan en børne fys men spøg hvad hun kan gør!

OK, så har jeg misforstået, hvad det er du vil med dit indlæg.. Sorry..

Anmeld

20. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jamen hun kan vel hjælpe dig med at vise hvad DU kan gøre for at få rette op på det.
Du er jo mest sammen med den lille fyr, så det er dig der bliver nødt til at gøre arbejdet

Men så længe han er så lille, kan det vel ikke være så slemt endnu forestiller jeg mig. Så om på maven med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.