Av for s.... mine brystvorter :( Andre der kender til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Ansemusen

Jeg er 19+2 og har gennem det meste af graviditeten haft meget ømme brystvorter! Men både herinde og i bøger synes jeg kun der står noget om ømme bryster. Men det er ikke bare ømme bryster jeg har. Det gør SÅ ondt, og i går aftes var det så smertefuldt at jeg kæmpede med tårerne og dårligt kunne holde det ud  Det føles som om nogen brænder dem med ild, de bliver stenhårde og ja gør bare edderspændt ondt!! Har det også sådan når jeg fryser, dog en smule mindre smertefuldt end oplevelsen igår. Nogen der kender til det?
Tror det var ekstra smertefuldt i går fordi der kom gang i mælkeproduktionen, for imorges vågnede jeg op til et par våde pletter på lagenet og kunne se at der var en dråbe mælk på vej ud af det ene bryst. Men jeg har aldrig hørt at mælkeproduktionen skulle gøre ondt, hvilket er først gang det sker! Tror i det er normalt at det gør så ondt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Rikkemor89

Ved godt a det ikk trøster dig eller tager smerten væk, men mine brystvorter de er lige så ømme, som du beskriver dine & det er ikk bar engang imellem, men det er hverdag & det har de vært igennem hele forløbet & i dag er jeg 23+2, så der er lang vej endnu for mig ;/ Mine de er oss hårde hverdag & det er slev om a jeg ligger under en varm dyne, så kan de stritte & gøre meget ondt.

Held & lykke med det hele (:

Anmeld

18. december 2009

oo

ja! hver gang jeg har taget ÆL sprøjten og har HCG i kroppen og også da jeg var gravid gjorde mine brystvorter så PSYKOPATISK ondt! jeg kan ikke lægge armene over kors selv med tøj på og hvos jeg kommer til at "gnubbe" op ad noget er jeg ved at tude. jeg opdagede det da jeg var i behandling første gang for et år siden hvor jeg var i bad og da bruserstrålen ramte ned på min brystvorte var jeg ved at skrige.  jeg er faktisk helt glad for at du skriver du har ømme brystvorter, for jeg har aldrig haft ømme bryster, kun brystvorterne, så jeg tænkte jeg måske var lidt underlig (hvilket ikke ville komme bag på mig)

Anmeld

18. december 2009

Vidunderligeunger

åhr. kender det aaalt for godt.. selvom det er en rine hjælp... jeg gør ikke noget ved det, holder bare ud - og skælder manden ud når han vil røre... "jamen skat de er lige til at røre når de stritter og er så fyldige" så får han  den der og et "luk røven, de gør ondt"...

Anmeld

18. december 2009

missKat

stort set siden den dag jeg blev gravid, har mine vorter været MEGET ømme og konstant stive. Det har sådan set ikke været brysterne, der har gjort ondt men vorterne..!! SÅ føler med dig...

Anmeld

18. december 2009

Ansemusen

Godt jeg ikke er den eneste! Eller det er selvfølgelig synd for jer alle at I også har det sådan, men godt at vide at jeg ikke er den eneste og at det tilsyneladende ikke er helt unormalt! Men av av hvor jeg frygter for fremtidig amning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.