Han siger knap nok "jeg elsker dig" mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Anonym trådstarter

Ja det er måske ikke helst som overskriften siger, men han siger aldrig Jeg sleksr dig først mere (siger det dog hvis jeg siger det og han kan også godt skrive det først i en besked) og han siger aldrig godtnat først mere osv.
Tror i det har nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

CamillaT89

Puha.. Sådan kan mænd godt være engang imellem. Han har måske en masse ting at tænke på, og har måske søgt lidt ind i sig selv? Det er svært at svare på, når det er det eneste, du har skrevet Men nej, jeg mener, at der skal flere "tegn" til, før du skal være bekymret. Du kan da prøve at snakke med ham om det, og fortælle ham, hvad du føler. Så er jeg da næsten sikker på, at du nok skal få svar på, om der er noget, der går ham på. Held og lykke med det.

Knus, Camilla

Anmeld

18. december 2009

otlitrom

Nu ved jeg ikke, hvordan det er hjemme hos jer, eller hvordan din kæreste er.

Vi har snakket meget om det med at sige "jeg elsker dig" herhjemme.. For nogle gange bliver det en dårlig vane, og vi siger det for tit.. Det taber meningen lidt. Ikke at vi ikke elsker hinanden, men hvis man siger det 35 gange om dagen, så mister det lidt betydningen (For OS. Det behøver ikke være sådan for andre).

Min kæreste har i de sammenhænge sagt, at han nogle gange sparer lidt op. Han siger det knapt så ofte, for så betyder det bare meget mere. Og det har jeg det fint med.

Måske din kæreste synes det bliver sagt for meget, og bare ikke formår at få det sagt til dig? Det er jo lidt svært at komme frem med.

Jeg synes du sku prøve at tale med ham om det. Fortælle ham, hvilke følelser det giver dig, når han ikke siger det. På en stille og rolig måde kan i måske finde årsagen.

Det hele er ment som et godt råd, og hvis det støder dig, så var det absolut ikke min mening!!

Det er svært at rådgive andre i sådan en situation, når man ikke kender jer.. men jeg tog chancen

Jeg håber ikke der er alvorlige problemer, og at I finder ud af det!!

Anmeld

18. december 2009

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Nu ved jeg ikke, hvordan det er hjemme hos jer, eller hvordan din kæreste er.

Vi har snakket meget om det med at sige "jeg elsker dig" herhjemme.. For nogle gange bliver det en dårlig vane, og vi siger det for tit.. Det taber meningen lidt. Ikke at vi ikke elsker hinanden, men hvis man siger det 35 gange om dagen, så mister det lidt betydningen (For OS. Det behøver ikke være sådan for andre).

Min kæreste har i de sammenhænge sagt, at han nogle gange sparer lidt op. Han siger det knapt så ofte, for så betyder det bare meget mere. Og det har jeg det fint med.

Måske din kæreste synes det bliver sagt for meget, og bare ikke formår at få det sagt til dig? Det er jo lidt svært at komme frem med.

Jeg synes du sku prøve at tale med ham om det. Fortælle ham, hvilke følelser det giver dig, når han ikke siger det. På en stille og rolig måde kan i måske finde årsagen.

Det hele er ment som et godt råd, og hvis det støder dig, så var det absolut ikke min mening!!

Det er svært at rådgive andre i sådan en situation, når man ikke kender jer.. men jeg tog chancen

Jeg håber ikke der er alvorlige problemer, og at I finder ud af det!!

Tror bestemt ikke det er noget alvorligt eller dte håber jeg ikke og er slet ikke i tvivl om at han elsker mig, men savner bare lidt at høre ham sige det først f.eks til natten...

Vi har det generalt godt her hjemme (det syntes jeg ihvertfald) vi lavfer ting sammen men også hver for sig, vi hygger, dyrker sex (dog er det ca. 3 dage siden sidst men det har været en ret hård uge følses mæssigt pga. den er finans krise, økonomi og fremtid osv.) Vi grinner sammen og falder i søvn i armene på hinanden osv. men nogen gange har vi self. lige som mange andre par de der dage der hvor tonerne løber lidt højer...
Dog er det ikke så tit mere..

Ved ikke om dte gav jer lidt stof... er måske også bange for at hane rlidt træt af at sige og høre det men ved ikke måske jeg skulle spøger ham ligeud...

Anmeld

18. december 2009

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Tror bestemt ikke det er noget alvorligt eller dte håber jeg ikke og er slet ikke i tvivl om at han elsker mig, men savner bare lidt at høre ham sige det først f.eks til natten...

Vi har det generalt godt her hjemme (det syntes jeg ihvertfald) vi lavfer ting sammen men også hver for sig, vi hygger, dyrker sex (dog er det ca. 3 dage siden sidst men det har været en ret hård uge følses mæssigt pga. den er finans krise, økonomi og fremtid osv.) Vi grinner sammen og falder i søvn i armene på hinanden osv. men nogen gange har vi self. lige som mange andre par de der dage der hvor tonerne løber lidt højer...
Dog er det ikke så tit mere..

Ved ikke om dte gav jer lidt stof... er måske også bange for at hane rlidt træt af at sige og høre det men ved ikke måske jeg skulle spøger ham ligeud...

3 dage det er 7 herhjemme og vi er endda stadig nyforelskede på kun 9. måned hehe..

var ikk for at være træls, så bare lige den sætning lidt tydligere

håber I får snakket om det - for det er 3 små men utrolig vigtige ord, også for mig

Anmeld

18. december 2009

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

3 dage det er 7 herhjemme og vi er endda stadig nyforelskede på kun 9. måned hehe..

håber I får snakket om det - for det er 3 små men utrolig vigtige ord, også for mig

mener du det er 7 dage siden sidst?

Og jeg føler da også at vi i perioeder er ret så forelsket (næsten ny forelsket) men self. er der også¨bare de stille og rolige perioeder

Anmeld

18. december 2009

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

dët må man sige der er herhjemme for tiden.. men ved min kæreste tænker meget i tiden og har en periode hvor vi "bare" skal holde om hinanden og være sammen uden sex... det at han skalvære far har været så stort for ham at jeg tror alle tankerne lige skal vendes oveni måske?

Anmeld

18. december 2009

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

dët må man sige der er herhjemme for tiden.. men ved min kæreste tænker meget i tiden og har en periode hvor vi "bare" skal holde om hinanden og være sammen uden sex... det at han skalvære far har været så stort for ham at jeg tror alle tankerne lige skal vendes oveni måske?

Det er også vigtig at have et forhold der er holdbart uden sex hele tiden og at man kan finde anden dybde i forholdet end sex...

Og ja det tror jeg da også helt klart at det godt kan være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.