I aften når Martin engang kommer fra julefrokost så står den på juleferie, hvor bliver det bare skønt at lade julefreden sænke sig og bare kunne slappe af og nyde sneen og hinanden
Mikas er ved at lære ikke at spise om natten, det går som sådan ok, han har ikke fået mad mellem 22.30-06 siden sidste torsdag. MEN det er Martin der tager ham om natten for jeg ikke skal stå der med fyldte bryster og sige at han ikke skal have mad.. Mikas vågner stadig ofte og vil ikke sove igen, Martin vugger ham i armene eller sidder på en fitnessbold og hopper og så når han sover og martin vil lægge ham igen, ja så vågner han og det starter forfra.
Nu tager jeg så over.. I nat kl 5 kom Martin og spurgte om jeg ikke bare kunne amme Mikas, Martin var helt færdig.. Jeg tog Mikas, gik ind i stuen og lagde ham i barnevognen. Han skreg og var mega sur men stod bare og holdt ham i hånden og vuggede stille med vognen. Det tog 20 minutter og jeg gik ind i seng igen og drengen sov til kl 7.10 (han plejer at vågne senest kl 6.10).
Tænker det er vejen frem, at stå og holde ham i hånden indtil han sover, selv om kan er tosset/ked af det så lade ham ligge i vognen for jeg holder ham jo i hånden så han ved jeg er der. Spørgsmålet er så: Skal jeg gøre det her i barnevognen så jeg kan vugge vognen lidt imens og så lade ham sove i den om natten i en periode og så efterhånden rykke ham over i sengen når han engang bliver tryg ved bare at sove når vi holder ham i hånden og han begynder at kunne sove igennem eller skal vi tage den hårde model og bare ligge han i sengen fra begyndelsen og dermed kun kan holde i hånd og ikke vugge?
Anmeld