jeg tror jeg er gravid men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Anonym trådstarter

jeg testede i morges på 5 dagen efter f.mens. (er lige ano pt)

den sagde meget svag positiv. og jeg mener meget svag. men efter de 3 min. hvor man må kigge blev den mere og mere tydelig. nu er den nem at se men der gik nok 7 min før det var tydeligt.

så tog jeg en mere (...) den var negativ. men efter 10 min meget svag positiv. men der havde jeg også lige tisset på den anden pind.

er det ikke noget med at hvis jeg holder mig med at tisse et par timer der så er mere evt. hcg (går og ryster nu. kan ikke vente 2 dage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Valle81

Anonym skriver:

jeg testede i morges på 5 dagen efter f.mens. (er lige ano pt)

den sagde meget svag positiv. og jeg mener meget svag. men efter de 3 min. hvor man må kigge blev den mere og mere tydelig. nu er den nem at se men der gik nok 7 min før det var tydeligt.

så tog jeg en mere (...) den var negativ. men efter 10 min meget svag positiv. men der havde jeg også lige tisset på den anden pind.

er det ikke noget med at hvis jeg holder mig med at tisse et par timer der så er mere evt. hcg (går og ryster nu. kan ikke vente 2 dage)

Hejsa:0)

Tag lige et billede af test og smid på, så er det nemmere at forholde sig til:0)

Anmeld

18. december 2009

Risen

op til lægen med det samme og få det bekræftet De kan sige det med sikkerhed..

Anmeld

18. december 2009

Anonym trådstarter

billeder kommer senere. kamera vil ikke acceptere lyset derude og kæresten går rundt om må ikke li opdage noget endnu.

hvilken test er mest sensitiv på et apotek?

Anmeld

18. december 2009

Filuka

Tror godt at vi kan sige tillykke til dig! Testen kan ikke vise falsk positiv uanset hvor længe den har ligget. Den kan kun vise falsk negativ, da farven kan aftage efter tid. Det er også meget muligt at nummer 2 test ikke viste noget, da du brugte en anden (mindre koncentreret) urin og måske ikke producerer så meget hcg endnu at det ikke betyder noget. Ring til lægen og få taget en test, hvis du stadig er i tvivl - eller tag en test i morgen når du står op. Men er ret sikker på at den er der

Anmeld

18. december 2009

kiroo

morgen urin er det bedste, så hvis du ville være sikker så tag morgenurin med til lægen.. men tror også den er der

Anmeld

18. december 2009

Anonym trådstarter

uh jeg er nervøs.

min læge bor i en anden by og så skal kæresten kører mig.. så prøver li at holde mig med tisseri og tage en clear blue test (det lader til på hjemmesiden apotek.dk at de er bedst) omkring middag igen. jeg er bare helt rundt på gulvet.. og er den negativ en mere imorgen tidlig.

Anmeld

18. december 2009

BabyThilde

Jeg tror godt jeg tør sige tillykke, min test var ligesom din, og lægen bekræftede at jeg var gravid

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tør godt sige tillykke

Hvis du kan holde dig i 4 timer, burde urinen være koncentreret nok til at du kan måle hcg ret præcist Bare husk ikke at drikke for meget de 4 timer

Men det lyder da som om der er en lille bebs på vej!

Knus Caroline 30+0

Anmeld

18. december 2009

mukka88

hvordan mon det er gået? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.