Bliver helt rørstrømsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2009

TbCp

Det er lidt skørt!
Liva (2 år) står her ved siden af og spiser en bolle til morgenmad og det er simpelthen det jeg sidder og bliver rørstrømsk over.
Tænker på den gang hun var en lille baby der stadig fik bryst. Og nu er hun bare en stor pige der selv spiser sin mad, drikker af sin kop og giver udtryk for om hun vil have mere eller om hun er mæt.

Hvor bliver tiden af?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

frk andreasen

TbCp skriver:

Det er lidt skørt!
Liva (2 år) står her ved siden af og spiser en bolle til morgenmad og det er simpelthen det jeg sidder og bliver rørstrømsk over.
Tænker på den gang hun var en lille baby der stadig fik bryst. Og nu er hun bare en stor pige der selv spiser sin mad, drikker af sin kop og giver udtryk for om hun vil have mere eller om hun er mæt.

Hvor bliver tiden af?!?!

jeg er også helt rørstrømsk i dag. min lille pige (2.9år) har sidste dag i dp i dag også skal hun i bh efter juleferien.. hvor bliver tiden dog af

kram tanja 26+5

Anmeld

18. december 2009

JustAnotherName

Ja, jeg kender godt de tanker og følelser.....

Jeg har både Bianca (2 år) og celina (½ år) til at minde mig om hver eneste dag, at tiden går.... Der sker så meget med dem på så kort tid.
Lige for tiden kommer Bianca med et nyt ord hver eneste dag.
Og Celina har netop fået sine to første tænder og kommer baglæns rundt i hele huset.

Det er ikke længe siden at jeg puttede Bianca i vuggen og bar rundt på en stor gravid mave. Men nu har den store fået sig en ven i vuggestuen og den mindste er i fuld gang med at lære og spise og drikke selv..... ak, det er slet ikke til at følge med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.