Nisseøl og Cider.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.827 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Kloster

Får jeres børn lov til at smage nisseøl og cider engang imellem?

Hvis ja, hvor gamle er jeres børn så??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

wamse

Ja det gør de. Altså ikke Lærke, men de 2 store gør, og har gjort det i flere år. 

De har fået en lille glas nisseøl at smage på.

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

Kloster skriver:

Får jeres børn lov til at smage nisseøl og cider engang imellem?

Hvis ja, hvor gamle er jeres børn så??

Kloster

Emil er 16 mdr og hvis jeeg sidder med det og han vil smage, så får han lidt på tungen for ved han ikke kan lide det og så vil han ikke. Men har godt nok ikke fået sådan noget endnu i år, men gør det med andet så vil også gøre det med det. Dog ikke øl osv

Anmeld

18. december 2009

Honningblomst

Altså...den der cider som er som sodavand og juleøl..ja da..men de kan ikke lide det og vil ikke smage juleøl...

Anmeld

18. december 2009

lotte32

Begge mine får lov, den ældste på 12  år må få et glas cider, nisseøl kan han ikke lide.

Dicte på 6 år, får lov til at få lidt nisseøl, men kun juleaften, og ikke mere end et meget lille glas ) hun er helt vild med det, hun kan også godt lide cider, men der får hun kun en tår af min en sjælden gang imellem

Anmeld

18. december 2009

Kloster

Tak for svar.

Fordi jeg spørger er, fordi der jo er alkohol i begge dele. Jeg er ret sippet med at give alkohol til mine drenge, men alle andre synes ikke, det er noget problem, når der er så lidt i cider og nisseøl.

Tror der er 0,7 i cider og 1,8 i en nisseøl (tror jeg det var).

Anmeld

18. december 2009

Ina33

Hejsa

Jeg er selv meget sippet med alkohol. Her hjemme drikkes der sjældent/aldrig alkohol.

Cider og nisseøl drikker vi ikke, men gjorde vi, var det forbudt for børnene...

Jeg synes ligeså godt man kan holde alkohol væk fra børnene (så længe det er muligt )

Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.