Er da ikke til at forstå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Kloster

Godmorgen.

Vores store søn bliver 12 år i dag. Fuldstændig vildt... Det var jo bare lige i forgårs, jeg lå med ham på maven på sygehuset. En skøn buttet førstefødte på 3900 gr og 53 cm. Han var helt mørkhåret og havde vildt meget hår. Og sulten.

Åhh hvor bliver de børn bare store. Nu er det præ-teenager-hormoner, der rasere i hovedet på ham og man kan virkelig se forskel på hans ønskeseddel i år. Det er ikke leg, der er domminerende mere. Og jeg må sige, at nu begynder de virkelig store bekymringer fra moren af...

Vi har alle 5 spist morgenmad sammen i dag og han har fået et par gaver af os. I aften skal vi holde fødselsdag for familien. Og det bliver så spændende om det kun er tøj, han får. Jeg glæder mig også vildt til i aften, for jeg holder nemlig også fødselsdag

Men hold da op, hvor går tiden hurtig. Han er blevet så stor nu. Min lille dreng bliver 12 år i dag.

Et positivt suk fra Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

frk andreasen

tillykke med sønnike

ja tiden flyver bare afsted.

min datter har sidste dag i dp også skal hun starte i bh efter julrferien...

sys også lige jeg har født hende..

kram tanja 26+5

Anmeld

18. december 2009

wamse

Stort tillykke med ham

Ja det er altså helt uhyggeligt, hvor tiden bliver af. Mine drenge er 14 og 16, og jeg synes altså heller ikke at det var mere end i går de blev født. jeg kan stadig dufte og fornemme dem, som små nyfødte

En rigtig god dag til jer

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

Tillykke med ham.

Suk, troede kun det var de første år der gik hurtigt...

Anmeld

18. december 2009

SaNiNa

Kæmpe stort tillykke håber jeres søn får en gode fødselsdag

Anmeld

18. december 2009

Honningblomst

Tillykke...ja, tiden går og hvor er det skønt...det er dejligt at have små børn men da endnu skønnere når man har store børn...min store bliver 13 år til foråret...dejligt

Knus og god dag til jer..

Eva

Anmeld

18. december 2009

Kloster

Eva skriver:

Tillykke...ja, tiden går og hvor er det skønt...det er dejligt at have små børn men da endnu skønnere når man har store børn...min store bliver 13 år til foråret...dejligt

Knus og god dag til jer..

Eva

Så enig Eva.

Elsker at de var små engang, men hold da op, de er morsomme som store. Sikke mundgejl, de kan lukke ud. Det er sååå interessant at følge dem i deres psykiske udvikling.

Anmeld

18. december 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Så enig Eva.

Elsker at de var små engang, men hold da op, de er morsomme som store. Sikke mundgejl, de kan lukke ud. Det er sååå interessant at følge dem i deres psykiske udvikling.

Lige præcis.. at se de mennesker der er kommet ud og at det man som forældre har ønsket at påvirke og præge, faktisk er lykkedes...jeg savner ikke at have babyer og det troede jeg faktisk engang at jeg ville...men nej, store børn er bare sjovere og mere givende og så er man ikke så afhængig..

Knus..

Anmeld

18. december 2009

Kloster

Eva skriver:

Lige præcis.. at se de mennesker der er kommet ud og at det man som forældre har ønsket at påvirke og præge, faktisk er lykkedes...jeg savner ikke at have babyer og det troede jeg faktisk engang at jeg ville...men nej, store børn er bare sjovere og mere givende og så er man ikke så afhængig..

Knus..

Hørt hørt!!!

Jeg troede også jeg bare VILLE have en nr 4 (manden ville jo ikk) men nej det har jeg virkelig heller ikke lyst til mere. 3 er lige det antal børn, jeg skal have.

Anmeld

18. december 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Hørt hørt!!!

Jeg troede også jeg bare VILLE have en nr 4 (manden ville jo ikk) men nej det har jeg virkelig heller ikke lyst til mere. 3 er lige det antal børn, jeg skal have.

Ja, det er så skønt at de nu er ved at være store...at jeg nu kan glæde mig til mit liv uden der hele tiden er små børn der kræver en masse...GODTjeg ikke fik børn i 30'erne, så var der jo intet tilbage bagefter..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.