så har vi pakket gaver ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Synes de er blevet fine, men er alligevel ikke ligeså tilfreds som jeg plejer

Men her er de Har pakket mine gaver ind i den stil i mange år, men plejer kun at bruge rød lak til mit stempel. I år fik Daniel så lov til at bestemme der også skulle guld og sølv på nogle af pakkerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

lulle1985

ihh de er bare flotte, gid jeg var så kreativ, så er det godt de fleste af mine pakker er til børn som ikke har tid til og se på papiret inden det bliver flået af

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Ihh hvor er du dygtig Caroline! Har slet ikke haft tid til at gøre noget ud af gaveindpakningen i år hehe

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Gud, hvor skægt, de ligner meget mine gaver fra de andre år.

Dog har jeg i år gjort noget, jeg sleeeet ikke plejer... 
Denne gang har butikkerne fået lov til at pakke mine gaver ind. Jeg har intet overskud og har faktisk mest lyst til at ligge ned, når den store kvalme-bølge kommer, hvilket den gør næsten hele tiden... 

Glædelig jul!

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Det ser rigtig godt ud med de lak-stempler.

Jeg elsker at pakke gaver ind og gøre lidt ekstra ud af det

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Ihh hvor er du dygtig Caroline! Har slet ikke haft tid til at gøre noget ud af gaveindpakningen i år hehe

tak søde!

Jeg forestiller mig også at jeg får en DEL at se til næste år når der skal pakkes gaver ind... så der er nok ikke så meget tid til det, når prinsessen gerne vil underholdes

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

Caroline!!!! Så fine de er...

Jeg er den type, jeg gider ikke stå i butikkerne og få dem til at pakke ind, køerne er lange osv...

Har det bedst med at selv pakke dem ind... Mangler end del endnu.. Så hyggeligt selv at gøre det...

Anmeld

18. december 2009

Moderator

MoarJ skriver:

Caroline!!!! Så fine de er...

Jeg er den type, jeg gider ikke stå i butikkerne og få dem til at pakke ind, køerne er lange osv...

Har det bedst med at selv pakke dem ind... Mangler end del endnu.. Så hyggeligt selv at gøre det...

jah, jeg vil også helst selv gøre det Og der er så meget flot glimtende julepapir under træerne i forvejen, så jeg ville finde på noget andet og det hænger så stadig ved

Anmeld

18. december 2009

CamillaKa

Så fine de er, kan også godt lide den stil. Jeg elsker også at gøre noget ud af indpakningen, men desværre fik jeg ikke gjort noget særlig ud af det i år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.